Lenktyniniu plento automobiliu tituluojamas „Honda“ naujausias „Type R“ modelis nustatė naujus galingų priekiniais ratais varomų hečbekų segmento standartus.
Naujasis „Civic Type R“ automobilis varomas visiškai naujo tipo tiesioginio įpurškimo turbokompresoriniu 306 AG 2 l „VTEC Turbo“ benzininiu varikliu, o jo galiai neprilygsta joks kitas priekiniais ratais varomas hečbekas.
Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,7 sekundės – tai geriausias rezultatas tarp visų priekiniais ratais varomų hečbekų.
Numatomas didžiausias greitis – ne mažesnis kaip 270 km/val.
Daug dėmesio aerodinamikai
Kad vairuotojas galėtų lengviau valdyti „Type R“ galią, automobilyje įrengti ypač geromis eksploatacinėmis savybėmis pasižymintys „Brembo“ stabdžiai, sukurti specialiai šiam modeliui.
Gamintojo teigimu, itin daug dėmesio skirta aerodinaminių savybių tobulinimui: platus priekinis sklaidytuvas, beveik visiškai plokščias dugnas ir dominuojantis galinis sparnas užtikrina stabilumą važiuojant dideliu greičiu bei stiprią spaudžiamąją jėgą.
Tik „Civic Type R“ modelio automobiliuose montuojami ypač tvirti nauji 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Kartu su šiam modeliui specialiai sukurtomis 235/35R19 padangomis jie užpildo padidintas ratų arkas.
Siekiant pagerinti valdymo charakteristikas ir padidinti galios perdavimą, įdiegtos kelios naujovės pakabos sistemoje.
Naujoji keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema užtikrino gerą ratų sukibimą su kelio danga, o patobulinta dviejų ašių priekinė ir H tipo torsioninė galinė pakaba padidino automobilio stabilumą.
Šias sistemas papildė elektrinis vairo stiprintuvas su dviem dantračiais, kuris padeda užtikrinti greitą tiesinę reakciją į vairo judesius.
Išbandytas trasoje
Naujajame „Civic Type R“ pirmąkart įrengtas „+R“ mygtukas, kurį nuspaudus sustiprinamos įvairių važiuoklės ir galios pavaros sistemų reakcijos. Šis režimas puikiai tinka lenktynių trasai.
Legendinėje Vokietijos Niurburgringo „Nordschleife“ trasoje eksperimentinis „Civic Type R“ modelis 20,8 km ilgio ratą įveikė per 7 minutes ir 50,63 sekundės.
Tai gera žinia „Honda“ bendrovei, planuojančiai vasarą grįžti į šią trasą su naujojo „Civic Type R“ masinės gamybos versija ir pamėginti pagerinti priekiniais ratais varomų masinės gamybos automobilių greičiausio rato rekordą.
Pasirinkimų nedaug
Nuo rugsėjo „Honda Civic Type R“ bus galima įsigyti ir Lietuvoje. Mūsų šalyje automobilis kainuos 35 tūkst. 480 eurų.
Naujuosius „Type R“ automobilius galima rinktis iš penkių spalvų: baltos „Championship White“, juodos „Crystal Black“ (perlamutro), sidabrinės „Polished Metal“ (metalo), mėlynos „Brilliant Sporty Blue“ (metalo) ir raudonos „Milano Red“.
Išskyrus dažų spalvą, vienintelis papildomai pasirenkamas elementas bus GT paketas, kainuojantis 1550 eurų, kurį greičiausiai rinksis visi naujojo modelio pirkėjai.
Užsakius GT paketą, „Civic Type R“ išvaizda būtų papildyta raudonais priekinių ir galinių skaidytuvų akcentais.
Pakete taip pat pateikiamas didelis komforto funkcijų pasirinkimas, įskaitant priekinius ir galinius statymo jutiklius, temstant automatiškai įsijungiančius priekinius žibintus, automatinius valytuvus su lietaus jutikliu ir elektra užlenkiamus durų veidrodžius.
Su GT paketu pateikiama į automobilio standartinę informacijos bei pramogų sistemą „Honda Connect“ integruota „Garmin“ palydovinės navigacijos sistema su penkerius metus nemokamai naujinamais žemėlapiais, patobulinta 320 W galingumo garso sistema, automatinė dviejų zonų klimato valdymo ir oro kondicionavimo sistema ir raudonos spalvos salono apšvietimas.
„Civic Type R“ modelyje įdiegta standartinė saugos įranga GT variante dar papildomai patobulinta „Honda“ pažangiosiomis pagalbos vairuotojams sistemomis.
Tai įvairių jutiklinių saugos technologijų rinkinys, apimantis priekinio susidūrimo įspėjimo, nukrypimo nuo eismo juostos įspėjimo, kelio ženklų atpažinimo, tolimųjų šviesų palaikymo, aklosios zonos informacijos ir perspėjimo apie susikertantį eismą stebėjimo sistemas.