Jais nuo šiol bus pristatomos prekės internetinės parduotuvės klientams sostinėje Vilniuje – čia „Fresh Market“ įrengė ir nuosavą elektromobilių įkrovos stotelę.
„Galimybė taupyti laiką ir patogumas – svarbiausi kriterijai, kuriais vadovaujasi klientai, nusprendę vietoje tradicinės apsipirkti internetinėje parduotuvėje. Vis tik, kai jų kasdienis skaičius gerokai peržengė 1000, negalime nepaisyti ir kitų pasirinkimą galinčių lemti veiksnių, tokių kaip dėmesys aplinkosaugai“, – sakė „Fresh Market“ generalinis direktorius Saulius Urbonas.
Pasak jo, reikšminga dalis internetinės parduotuvės klientų – užmiestyje gyvenančios šeimos.
„Jos tikslingai pasirinko gyvenimą už miesto, toliau nuo jo triukšmo ir užterštumo. Negalime ignoruoti šio jų pasirinkimo bei fakto, jog augantis mūsų automobilių parkas prisideda prie aplinkos taršos.
Įsigydami elektromobilius žengėme pirmąjį žingsnį, prisiimdami atsakomybę ir ieškodami sprendimo būdų“, – sakė S.Urbonas.
Pasak jo, kaip sparčiai bus didinamas „Fresh Market“ elektromobilių skaičius, priklausys ne tik nuo įmonės biudžeto ir investicinių galimybių, bet ir nuo jų aptarnavimui skirtos infrastruktūros Lietuvoje plėtros.
Šiuo metu sostinėje – vos kelios vietos, kur galima pakrauti elektromobilius. Todėl „Fresh Market“ įsirengė nuosavą elektromobilių įkovos stotelę prie vieno iš prekių paskirstymo sandėlių.