Pastarasis modelis yra sėkmingojo „Nissan Qashqai“ „brolis“.
„Renault Kadjar“ gaminamas su keturių arba tik priekinių varančiųjų ratų važiuokle. 4,45 metro ilgio ir 1,84 metro pločio automobilis pasižymi kokybiškomis interjero medžiagomis, dailia išore ir ir „R-Link 2“ informacine įranga.
Paveldėjo „Qashqai“ technologijas
„Kadjar“ inžinieriai pasirūpino laisvų rankų automobilio statymo įranga, pagalbos statant priekiu, atbulomis ir šonu sistema bei atbulinės eigos kamera.
Taip pat naujajame modelyje įmontuota pažangi avarinio stabdymo bei aklosios zonos signalo sistemos, elektroninė greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, kelio ženklų atpažinimo ir greičio kontrolės sistema ir galiausiai apie nukrypimą nuo eismo juostos informuojanti funkcija.
Pastaroji veikia tada, kai vairuotojas netyčia kerta ištisinę ar brūkšninę eismo juostą ženklinančią liniją.
„Kadjar“ visureigių segmente išsiskiria salono erdvumu. Atstumas iki vidinės stogo apdailos gale – 910 mm, o erdvės keleivių alkūnėms – 1 456 mm.
Įvairiose salono vietose išdėstytų praktiškų dėtuvių bendra talpa siekia net 30 litrų. Be to, „Kadjar“ bagažinės talpa siekia 472 l.
Kūrėjai pagalvojo ir dar apie vieną išmanų sprendimą, itin patiksiantį tvarką ir organizuotumą mėgstantiems žmonėms – bagažinę galima padalyti į du arba tris atskirus skyrius. Tai ne tik apsaugos daiktus, bet ir neleis važiuojant jiems išsimėtyti.
„Kadjar“ taip pat įrengta ir „Renault Driving Eco2“, kitaip sakant, ekonomiško vairavimo funkcija, padedanti vairuotojui pasirinkti ekonomiškesnį ir aplinkai palankesnį vairavimo stilių.
„Renault Kadjar“ galima pasirinkti su vienu iš trijų variklių – benzininiu 1,2 litro darbo tūrio 130 AG varikliu arba dyzeliniais 1,5 l 110 AG ar 1,6 l 130 AG motorais.
Kitoks šeimos automobilis
Naujasis „Espace“ išsiskiria šeimyniniam minivenui nebūdinga išvaizda. 4,85 metrų ilgio (tiek penkiavietis, tiek ir septynvietis),1,87 metrų pločio ir 1,68 metro aukščio automobilis yra 63 mm žemesnis nei dabartinės kartos „Espace“.
Ilga ratų bazė (2,88 m arba 16 mm ilgesnė nei dabartinio „Grand Espace“), suteikė daugiau erdvės salone.
Naujojo „Espace“ stogas – standartinis 2,8 kvadratinių metrų „Lumière“ panoraminis stiklas, kuriame virš priekinių sėdynių įrengtas stoglangis. Automobiliai su tokiu stogu bus gaminami pagal užsakymą.
Salono pasirinkimui – keturios apdailos rūšys bei integruotas stambus, 8,7 colių įstrižainės vertikaliai įtaisytas ekranas, kuris standartiškai atitinka „R-Link 2®“ daugialypės terpės sistemos reikalavimus.
Priešais priekinę keleivio sėdynę įrengtas „Renault Easy Life“ stalčius, panašus į esantį „Renault Captur“. Šis stalčius atidaromas jutikliniu elektroniniu užraktu.
Fantaziją išreiškė daiktadėžėmis
Tarp dviejų priekinių sėdynių – porankio apačioje įrengta 7,4 litrų dėtuvė. Be to, vairo kairėje – 0,3 litro talpos dėtuvė. Pavarų perjungimo svirties dešinėje – uždengiama 0,5 litro dėtuvė ant valdymo pulto, kurioje įrengtas USB prievadas, mažas telefono komutatoriaus lizdas ir anga SD kortelei, o už slankaus fiksatoriaus – nuimamas puodelio laikiklis.
Po valdymo pultu – vieno litro talpos atvira dėtuvė su dviem puodelių laikikliais. Tiesa, vairuotojui ten pasidėti kavos puodelį gana nepatogu.
Į stalčių, esantį žemutinėje valdymo pulto dalyje, telpa 2,5 litro. Jis ypač parankus antroje eilėje sėdintiems keleiviams. Be to, duryse įrengtos iš vidaus veltiniu padengtos dėžutės: priekyje – dvi 2,5 l talpos, o gale – dvi 0,85 l tapos.
Bagažinės tūris (penkiaviečiame, iki bagažinės dangčio) – 660 litrų.
Gale įrengtos trys vienodos atskiros sėdynės antroje eilėje sodinamiems keleiviams, o į trečią eilę galima pasodinti du keleivius.
Visas galines sėdynes galima prilenkti prie grindų, o reikalui esant, netgi galima nuimti, jei reikia visiškai lygios vietos kroviniui sukrauti. Taip galima suformuoti 2,040 m³ erdvę. Jas galima sulankstyti automatiškai per valdymo ekraną arba mygtukais bagažinėje.
Vienatūris greičio mėgėjams
Naujajame „Espace“ montuojami trijų rūšių 1,6 l varikliai su turbokompresoriumi – vienas benzininis ir du dyzeliniai.
Dyzelinis „Energy“ dCi 160 EDC su dviejų turbokompresorių technologija turi 160 AG ir 380 Nm sukimo momentą esant 1750 aps. /min.
Jis komplektuojamas su šešių pavarų EDC dvigubos sankabos automatine transmisija.
Kitas dyzelinis variklis – 130 AG, turintis 320 Nm sukimo momentą esant 1750 aps./min.
Jis poruojamas su šešių greičių mechanine pavarų dėže.
Galingiausias variklis – benzininis, turintis net 200 AG ir 260 Nm sukimo momentą esant 2500 aps./min., sukurtas pagal naudojamą „Clio R. S“ automobiliuose. Jis derinamas su nauja septynių pavarų EDC dvigubos sankabos transmisija.