Vienas iš tokių bus pristatytas Šanchajaus automobilių parodoje. Tai „Peugeot 308 R Hybrid“ – iš tinklo įkraunamas hibridinis modelis su jungtine benzininio ir elektros variklių jėgaine.
Greta išskirtinės techninės charakteristikos (500 AG ir keturi varomi ratai) šis modelis turi unikalų interjerą, kuriame sumontuotos keturios atskiros sėdynės. Automobilio kėbulas nudažytas dviem spalvom – mėlyna ir juoda.
235/35 R19 padangomis apautas automobilis gavo 80 mm platesnį tarpvėžį ir naują priekinės dalies dizainą su didžiulėmis oro įsiurbimo angomis buferyje ir mažesnėmis ant variklio dangčio bei šachmatinės tekstūros radiatoriaus grotelėmis.
Buferio šonuose, kaip ir dera, įrengti šviesos diodų posūkių žibintai, o centre patalpintas nemažas „308 R Hybrid“ logotipas. Ryškia mėlyna spalva nudažytas automobilio kėbulas ties galinėmis durimis tampa juodas.
Ant bagažinės durų viršaus sumontuotas nedidelis oro aptakas, o buferis turi dvi didžiule oro apykaitos angas, kurios padeda aušinti akumuliatorių baterijas. Prietaisų skydelyje, ant vairo ir centrinio tunelio pastebimi raudonos spalvos plastiko akcentai.
Įdomiausia šio hečbeko dalis yra jėgainė, kurią sudaro su 6 laipsnių transmisija sujungtas 266 AG galios 1,6 litro 4 cilindrų benzininio variklio su turbokompresoriumi ir 114 AG elektros motoro derinys priekyje bei papildomas elektros variklis ant galinės ašies.
Bendra tokios sistemos galia siekia 500 AG, o tai leidžia „308 R Hybrid“ hečbekui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 4 sekundes, o pajudėjus iš vietos vieną kilometrą įveikti per 22 s. Maksimalus automobilis greitis ribojamas ties 250 km/val., o anglies dvideginio emisija siekia 70 g/km.
60 proc. automobilio svorio tenka priekinei ašiai ir 40 proc. – galinei. Gamintojas taip pat skelbia, kad šio unikalaus hečbeko svorio ir galios santykis yra 3,1 kg/AG.