Be 202 AG ir 285 Nm sukimo momento 1,6 litro turbininio benzininio variklio, galima rinktis 2 litrų „BlueHDi“ 178 arklio galių ir net 400 Nm dyzelinį variklį, kuris kartu su naujos kartos 6 pavarų automatine pavarų dėže turėtų užtikrinti ir nedideles degalų sąnaudas. Gamintojo duomenimis, jos siekia vos 4 l/100 km.
Su benzininiu varikliu 308 GT iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,5 sekundės. Galios ir svorio santykis – tik 5,85 kg vienai arklio galiai.
Iš išorės 308 GT modelį galima atpažinti iš šviesos diodų žibintų, priekinio buferio su oro angomis, 18 colių lietųjų ratlankių, žemesnės pakabos ir dviejų išmetamųjų vamzdžių. Viduje išsiskiria centrinis pultas su dideliu jutikliniu ekranu, odos pakaitalu dengtos sportinės sėdynės, mažas sportinis vairas ir kelios sportiškumą pabrėžiančios aliumininės detalės su raudonos spalvos rodmenų apšvietimu.
Iš naujų vairavimo pagalbos sistemų naudojama „Driver Sport Pack“, kuri leidžia nustatyti tokius variklio parametrus: variklio triukšmo stiprintuvą; rodmenų ekrane – variklio galią ir sukimo momentą, turbinos slėgį ir pagreičio jėgą; vairo stiprintuvo tikslumą ir jautrumą, akceleratoriaus pedalo bei pavarų dėžės jautrumą.