Šis automobilis nuo kitų mažų miesto visureigių skiriasi tuo, kad jam iš tiesų nebaisūs duobėti ir pažliugę miško keliai.
Per trumpus bandymus pavyko įsitikinti, kad „Suzuki“ naujame modelyje sugebėjo išlaikyti pirmojo „Vitara“ dvasią ir šį mažą visureigį pavadinti parketiniu sunku.
Keturiais režimais veikianti visų varančiųjų ratų sistema be problemų įveikė ir šlapiu išvažinėtu purvu padengtus posūkius, ir statų smėlėtą kalną.
Prisiminė pirmąjį modelį
Pirmosios kartos „Suzuki Vitara“ debiutavo 1988 metais ir pelnė pripažinimą dėl stilingos išvaizdos, kompaktinio dydžio, užtikrinančio lengvą manevravimą mieste, komfortiško važiavimo asfaltu ir išskirtinių galimybių bekelėje.
Praėjus daugiau kaip ketvirčiui amžiaus, šios ir naujos savybės buvo įkūnytos naujoje miesto visureigio kartoje.
Kompaktiniame automobilyje ne tik sumontuoti taupūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai, bet ir itin pažangi „Allgrip“ visų varančiųjų ratų sistema, naujausios saugos ir multimedijos sistemos.
Visų kartų „Vitara“ modelių skiriamasis ženklas yra efektingas plokščias variklio gaubtas, suteikiantis automobiliui tvirtą siluetą, o priekinis buferis su trapecijos formos anga papildo visureigio išvaizdą.
Kėbului galima rinktis net iš penkiolikos skirtingų spalvų, taip pat užsisakyti dvejomis skirtingomis spalvomis nudažytą automobilį.
Galima pasirinkti ir du skirtingus išorės apdailos variantus. Vienas jų yra miesto apdailos paketas, turintis daug chromo elementų, automobilio slenksčių ir ratų arkų apsaugas, stogo oro aptaką.
Antrasis apdailos paketas skirtas bekelei – automobilis turi sumontuotas priekinio ir galinio buferio apsaugas, slenksčių ir ratų arkų apsaugas, bagažinės krašto apsaugą.
Varikliai ir transmisijos
Naujasis“Vitara“ gaminamas su 1,6 l 120 AG (156 Nm) benzininiu arba 1,6 l 120 AG (320 Nm) dyzeliniu varikliu.
Benzininis variklis gali būti komplektuojamas su penkių greičių mechanine pavarų dėže arba šešių greičių automatine pavarų dėže, turinčia galimybę perjungti pavaras svirtelėmis prie vairo. Dyzelinis variklis komplektuojamas tik su šešių greičių mechanine pavarų dėže.
Naujajame modelyje debiutavo ir naujos kartos „Suzuki“ visų varančiųjų ratų „Allgrip“ sistema. Ji užtikrina, kad net ir esant itin sudėtingoms eismo sąlygoms automobilis valdomas gerai, taip pat pasižymi optimaliomis degalų sąnaudomis.
„Allgrip“ sistema turi keturis režimus – „Auto“, „Sport“, „Snow“ ir „Lock“.
Be to, nauja sistema turi išankstinio nuspėjimo funkciją, kuri, atsižvelgdama į kelio dangą, akceleratoriaus padėtį ir vairo pasukimo kampą, iš anksto įvertina galimą priekinių ratų praslydimą ir į galinius ratus perduoda didesnį sukimo momentą dar prieš praslystant priekiniams ratams.
Saugos įranga
Tarp kitų aktyvaus saugumo sistemų, naujasis „Vitara" turi ir „Radar Brake Support" technologiją. Važiuojant nedideliu greičiu esant intensyviam eismui ir sistemai nustačius, kad galimas susidūrimas, vairuotojas perspėjamas garsiniu signalu ir pranešimu ekrane.
Jei vairuotojas nereaguoja, stabdžių sistema parengiama galimam stipriam stabdymui ir galiausiai aktyvuojami stabdžiai.
Vairuotojo ir keleivių saugumą užtikrina ir septynios priekinės bei šoninės oro pagalvės, taip pat saugos diržų įtempikliai. Susidūrimo su pėsčiuoju atveju jį labiau apsaugos specialiai sukonstruotas variklio gaubtas ir priekinis buferis, sumažinantys smūgio jėgą.
Naujasis „Suzuki Vitara“ Lietuvoje kainuoja nuo 13 990 eurų.
Svarbiausi naujojo „Suzuki Vitara" techniniai duomenys:
Ilgis: 4175 mm
Plotis: 1775 mm
Aukštis: 1610 mm
Atstumas tarp ašių: 2500 mm
Prošvaisa: 185 mm
Bagažinės talpa: nuo 375 l