Be to „Volkswagen“ paviljone demonstruojamas „Sport Coupé Concept GTE“ konceptinis automobilis, supažindinantis žiūrovus su šio Vokietijos gamintojo ateities dizaino sprendimais.
„Volkswagen Touran“ – vienas iš komerciškai sėkmingiausių pasaulyje vienatūrių. Iki šiol parduota maždaug 1,9 mln. ankstesnių kartų „Touran“.
Naujas „Touran“
Naujasis „Touran“ pasižymi veržlesniu, nei pirmtakai išorės dizainu, padidintu salono funkcionalumu ir didesnėmis kraulumo galimybėmis. Nulenkus galinių sėdynių atlošus, galima suformuoti iki 1980 litrų tūrio erdvę kroviniams.
Asortimente – net šeši visiškai nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai, atitinkantys naujausius ekonomiškumo ir ekologiškumo reikalavimus. Važiavimo saugumą užtikrinančių sistemų ir vairavimo pagalbininkų sąrašas – irgi įspūdingas.
Komplektuojant informacinių pramogų sistemą, galima rinktis vieną iš penkių automagnetolų modelių su navigacine sistema arba be jos.
Pramogas užtikrina „App Connect“, „MirrorLink“, „Android Auto“ („Google“) ir „Car Play“ („Apple“) sistemos.
Dar vienas populiarus, didesnis šio gamintojo vienatūris – „Volkswagen Sharan“. Jo privalumai – spūdingas važiavimo saugumą užtikrinančių sistemų ir vairavimo pagalbininkų sąrašas bei plačios junglumo bei elektroninių pramogų sistemų galimybės.
Visiškai nauji benzininiai (TSI) ir dyzeliniai (TDI) varikliai atitinka griežčiausius Euro-6 taršos reikalavimus ir yra vidutiniškai 15% ekonomiškesni nei pirmtakai.
Tvirtesnė „Passat“ versija
Ženevoje debiutuoja ir jau antrosios kartos padidinto pravažumo lengvasis automobilis „Volkswagen Passat Alltrack“. Kaip ir pirmtakas, jis sukurtas įprasto „Passat“ universalo pagrindu.
Sustiprinti bamperiai ir papildoma dugno, ratų arkų bei kėbulo šonų ir apačios danga apsaugo važiuojant blogais keliais ir lengvajam automobiliui sunkiai įveikiama bekele, 4MOTION nuolatinė visų ratų pavara neleidžia prarasti sukibimo su keliu.
Nuvažiavus nuo asfalto taip pat praverčia sustiprinta važiuoklė, speciali bekelės važiavimo programa ir keletas unikalių vairavimo pagalbininkų, skirtų važinėti bekele.
Naujo modelio pranašas
2015 metų Ženevos autosalone – dar vienas Volkswagen demonstracinis konceptas „Sport Coupé Concept GTE“.
Jame panaudoti išorės dizaino elementai netrukus paplis naujausių kartų serijiniuose Volkswagen automobiliuose. Išskirtinė, abejingų nepaliekanti išvaizda slepia ne mažiau pažangias variklių ir elektronikos technologijas.
Automobilio ratus suktis priverčia 279 kW (380 AG) bendros galios įkraunamas hibridinis V6 TSI benzininio variklio ir dviejų elektros motorų trio. Sukimo judesį valdo automatizuota pavarų dėžė, o ratams jį perduoda naujoviška visų ratų pavara.
Šiuo metu kupė kėbulas išgyvena tikrą atgimimą ir yra papildomas jam nebūdingais, tačiau funkcionalumą bei praktiškumą didinančiais elementais – tokiais, kaip antra durelių pora gale sėdintiems keleiviams arba hečbekams būdingais dideliais įstiklintais bagažinės gaubtais ir kraulumo didinimo galimybe, atsirandančia nulenkus galinių sėdynių atlošus.
„Volkswagen“ dizaino vadovai prognozuoja, jog ateityje kupė modelių paklausa augs, sudarydama didesnę alternatyvą bei konkurenciją sedanams ir hečbekams.
Todėl „Volkswagen Sport Coupé Concept GTE“ derėtų laikyti ne tik atskirų išorės dizaino sprendimų demonstracija, bet ir koncepcine visuma, galinčia duoti pradžią naujam modeliui.