„Corsa OPC“ – tai tikras sportinis automobilis iš mažų automobilių šeimos, kurio pasaulinė premjera numatoma Ženevos automobilių parodoje (5-15 kovo). Apie 4 m ilgio mažylis varomas 1,6 l 207 AG turbininiu varikliu.
Atpažįstamas dizainas
Laikantis OPC tradicijų, naujausias „Corsa“ atpažįstamas kaip „Opel" techninio tobulinimo centro narys. Be naujos, išskirtinai OPC skirtos ryškiai mėlynos dažų spalvos, „Corsa“ išsiskirs nauju priekio dizainu bei didelėmis oro įsiurbimo angomis.
Aliuminio rėmuose esančios angos po priekiniais žibintais, „Corsa“ padaro panašų į jo didesnį brolį sportininką – „Astra OPC“. Nedidelė papildoma anga priekyje, šalia variklio dangčio, suteikė „Corsa OPC“ dar daugiau sportiškumo.
„Corsa OPC“ sportiškai atrodo ir gale. Oro aptakas ant bagažinės dangčio galimas dviejų formų – subtilus aptakas, kuris montuojamas kaip standartinė įranga bei daug ryškesnė versija, suteikianti galiniam vaizdui dar daugiau galios.
Dvigubas dujų išmetimo vamzdis „Remus“ su difuzoriais pridėjo sportiškumo ne tik žiūrint į automobilį, bet ir klausantis variklio darbo.
Viduje salonas taip pat su sportiškumo prieskoniu. „Recaro“ sportinės sėdynės su šoninėmis atramomis, suteikia stabilumo važiuojant posūkiuose.
Oda aptrauktas vairas su plokščia apačia, OPC pavarų perjungimo svirtis ir sportiniai pedalai bei OPC charakteringas prietaisų skydelis užbaigė salono dizainą.
Be to, išliko įrenginių prijungimo galimybės. „Opel“ išmani „IntelliLink“ informacijos ir pramogų sistema parduodama papildomai, per ją galima integruoti išmanius „Apple iOS“ ir „Android" telefonus.
Sportiškas variklis
Po gaubtu montuojamas 152 kW/207 AG benzininis variklis su turbina. 1,6 l variklis pasiekia 245 Nm sukimo momentą esant 1900 – 5800 aps./min., o dar papildomi 35 Nm galimi su slėgio padidinimo funkcija „overboost“.
Daug dėmesio skirta greitesniam maksimaliam sukimo momentui išvystyti bei efektyvesnei sukimo momento kreivei, lyginant su prieš tai buvusios kartos modeliu (maksimalus sukimo momentas buvo pasiektas esant 2250 aps./min., išskirtinėje „Nürburgring Edition“ versijoje), o tai reiškia, kad šis automobilis yra daug efektyvesnis, net ir esant mažoms variklio apsukoms.
Šešių laipsnių pavarų dėžė, pasižyminti trumpu ir tiksliu pavarų perjungimu, perduoda OPC galią priekiniams ratams.
Todėl, naujasis „Corsa OPC“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6,8 s, o maksimalus greitis yra 230 km/h. Nepaisant sportiško charakterio, degalų sąnaudos tesiekia 7,5 l/100 km, važiuojant mišriu ciklu (anglies dvideginio tarša 174 g/km).
FSD sportinė važiuoklė
„Opel“ inžinierių ir „Koni“ specialistų komanda sukūrė važiuoklę, pasižyminčia novatorišku amortizavimu. Nauja adaptyvinė amortizatorių sistema FSD, pritaiko amortizatorius prie automobilio važiavimo, kelio sąlygų, o tai užtikrina balansą tarp sportiško važiavimo ir komforto.
Kiti važiuoklės komponentai buvo pritaikyti atitinkamai. „Corsa OPC“ važiuoklė 10 mm žemesnė nei kiti standartiniai „Corsa“ modeliai.
Naujausios kartos elektroninės kontrolės sistemos užtikrina tinkamą elektroninės stabilumo programos (ESP) ir traukos kontrolės sistemos (TC) skirtingų režimų darbą.
Važiuojant režimu „competition mode“, pvz., traukos kontrolė nėra aktyvi, kai ESP suteikia „Corsa OPC“ šiek tiek slydimo. Patyrę vairuotojai gali išjungti ESP, kad galėtų išbandyti visas automobilio ribas lenktynių trasoje.
Vairo mechanizmas taip pat buvo optimizuotas, dabar jis dar tiksliau reaguoja į OPC vairuotojo veiksmus.
215/45 R17 „Michelin“ padangos, kurios montuojamos standartiškai, užtikrina puikų sukibimą su kelio danga. Ant priekinės ašies montuojama speciali OPC stabdžių sistema su 308 mm stabdžių diskais yra nepaslėpti ir matomi.
Dar didesnio efektyvumo komplektas
Vairuotojai, norintys pajausti dar daugiau adrenalino, gali rinkti „Corsa OPC“ efektyvumo komplektą, į kurį įeina „Drexler“ mechaninis fiksuojamas diferencialas, 18 colių ratai su „Michelin“ padangomis ir dar daugiau sportinių savybių turinti važiuoklė.
Be to, į šį komplektą įeina aukštos kokybės „Brembo“ stabdžių sistema su 330 mm stabdžių diskais priekyje, užtikrinantys optimalų stabdymą.
Su šiuo efektyvumo komplektu, „Corsa OPC" tampa tikru sportiniu automobiliu, kuris gali susidoroti su kliūtimis bet kokiame kelyje, ar tai miesto „džiunglės“, ar sudėtinga lenktynių trasa.