„Mūsų naujasis miesto visureigis bus didelis žingsnis pirmyn įtvirtinant „Hyundai“ prekės ženklą visame pasaulyje.
Visiškai naujas „Tucson“ SUV atrodo veržlus, sportiškas ir parodantis savo vertę. Jo dizaino eskize matome aptakius paviršius drąsias proporcijas, aštrias linijas, o svarbiausia – šešiakampes groteles – mūsų prekės ženklo žymę“, – sakė „Hyundai Motor“ grupės prezidentas ir vyriausias dizaineris Peteris Schreyeris.
Stipraus ir sportiško SUV išvaizdą sustiprino vertikalus siluetas ir lygi blizganti šoninė linija.
Priekyje matomos“Hyundai Motor“ būdingos šešiakampės priekinės grotelės su chromuotu apvadu. Sujungtos su priekinių žibintų bloku jos sukuria galingumo įspūdį.
Nuo pirmojo „Santa Fe“ pasirodymo 2000 metų pradžioje „Hyundai Motor“ Europoje pardavė per milijoną miesto visureigių, taip užsitikrindama pirkėjų pasitikėjimą SUV segmente.
Naujasis „Tucson“ bus viešai pristatytas pasauliui „Hyundai Motor“ spaudos konferencijoje 2015 Ženevos automobilių parodoje 1 salėje 2015 metų kovo 3 dieną.