Štai britų „Lotus“ Ženevos parodoje ketina pademonstruoti naują sportinį automobilį, kurio duomenis iki to nuostabaus laiko bandys išsaugoti paslaptyje.
Kaip spėja „Autocar“, greičiausiai kalbama apie naują „Lotus Evora“ versiją, kuriai gamintojai numatė nemažai esminių dizaino ir interjero pokyčių, be to, kalbama, kad mašinos galia ūgtelės 15 proc., o svoris smuktelės.
Todėl gerokai - į gerąją pusę - pakis ir automobilio eiklumas, ir valdymas. Kaip ir kiekvienas racionalus gamintojas, „Lotus“ meistrauja ir miesto visureigį bei D klasės sedaną.
Šie modeliai, anot sportinių mašinų gamintojų, turėtų patraukti paprastų šios markės gerbėjų dėmesį, nes jie bus skirti būtent įprastiniam pasivažinėjimui.
Miesto arba parketinių visureigių temą tęsia „Ford“. Šių metų gegužę gamintojas planuoja pristatyti išbaigtą „EcoSport“ variantą, skirtą išskirtinai Europos rinkai. Toks visureigis neteks atsarginio rato, priklijuoto ant galinių durų, bus papuoštas naujos formos buferiais ir langais.
Nuvaryti „EcoSport“ į „grožio saloną“ buvo nuspręsta po to, kai paaiškėjo, kad jo pardavimai Europoje ne kokie. Per pusmetį „Ford“ Senojo Žemyno vairuotojams sugebėjo įpiršti vos daugiau, kaip 11 tūkst. šių automobilių, tuo metu, kai konkurentų „Renault Captur“ įsigijo beveik 150 tūkst. europiečių.
O štai vokiečių „Opel“ gamintojai iš gamyklos stovėjimo aikštelių „išginė“ naujos kartos „Astrą“, kad išbandytų ją žiemos keliuose, šalčio ir ledo gniaužtuose.
Jau žinoma, kad įpėdinis praaugs pirmtaką kėbulo dydžiu, gaus naujus žibintus, buferius ir kitokias išorės grožybes. „Astra“ bus užmauta ant tos pačios platformos, kuri vežios ir kitų metų „Chevrolet Volt“.
Spėjama, kad variklių gamoje skambės trijų ir ketverių cilindrų dyzelinių bei benzininių agregatų tonai. Tikėtinas ir hibridinio motoro atsiradimas.
„Cadillac“ gamintojai ketina pristatyti naują sedaną, kuris modelių gretoje rikiuosis žemiau ATS automobilio.
Kompanijos atstovai pareiškė, kad šis modelis rinkoje grumsis su „Audi A3“ ir „Mercedes CLA“, ir tai nutiks ne anksčiau 2017-ųjų. Dar po metų planuojamas naujo kompaktinio miesto visureigio debiutas.
O dar vėliau pasirodys ir kompanijos modelių flagmanas, kuris rinkos kovose susirungs su „Audi A8“, 7-osios serijos BMW ir S klasės „Mercedes-Benz“.
„Cadillac“ vyriausiasis inžinierius Trevisas Chesteris giriasi, kad šis automobilis bus lengviausias ir manevringiausias visų prabangiųjų sedanų klasėje.
Parengė Evaldas Tamariūnas