„Volkswagen“ parodos lankytojams atskleidžia savo ateities automobilio viziją. Šios markės vokiškų automobilių gamintojai įsitikinę, jog ateitis priklauso prie ryšių tinklo prijungtiems automobiliams su intuityviai suprantama naudotojo sąsaja.
Minėtos ateities galimybės demonstruojamos pasitelkus dar nematytą „Golf R Touch“ demonstracinį konceptą, kurio elektroninė dalis „supranta” valdymą gestais. Be to šiame automobilyje įdiegta „App Connect” sistema, suderinta su beveik visomis šiuo metu egzistuojančiomis automobilio ir išmaniojo telefono sąsajomis: „MirrorLink”, „Android Auto” („Google“) ir „Car Play” („Apple“).
Ši sistema jau beveik paruošta masiniam naudojimui ir, pasak „Volkswagen“ inžinierių, JAV ir Europos vairuotojus turėtų pasiekti per šiuos metus, kai į gatves išriedės nauji „Volkswagen“ modeliai su paskutinės kartos informacinių pramogų sistema.
„Golf R Touch“ konceptas CES parodos lankytojus stebina kaip tiksliai automobilio gestų atpažinimo sistema gali reaguoti į vairuotojo judesius, paversdama juos automobilio elektronikai suprantamomis komandomis.
Gestais galima valdyti daugelį jutiklinio ekrano funkcijų, neliečiant jo rankomis. Pavyzdžiui, mostelėjus ranka priešais priekinį stiklą, stoglangis užsidaro, kai tuo tarpu tas pats mostas į priešingą pusę atidaro stoglangį.
Dar viena valdymui gestais puikiai paklūstanti funkcija – sėdynių padėties reguliavimas. Trumpai tariant, tam tikri vairuotojo veiksmai paverčia automobilį interaktyviu elektronikos prietaisu.
Dar vienas „Volkswagen“ paviljono eksponatas - „Connected Golf“. Tai ko gero šiuo metu jungliausias automobilis pasaulyje. Jame įdiegta MIB II naujos kartos informacinių pramogų sistema, pasižyminti maksimaliu suderinamumu su išmaniaisiais elektronikos prietaisais.
Į sistemą galima įdiegti daugybę išmaniųjų programėlių ir bendram darbui prijungti gausybę išmaniųjų telefonų, planšečių, išmaniųjų laikrodžių ir net kai kuriuos dar tik dabar masinę rinką šturmuojančius dėvimosios elektronikos prietaisus.
Yra ir kitokių inovacijų. Pavyzdžiui, navigacinė sistema, įsimenanti populiariausius maršrutus (pavyzdžiui, į darbą ir namo) ir nukreipianti jais pagal navigaciją net be papildomo įjungimo ar vairuotojo komandos.
Susidarius neįprastai padėčiai įprastame maršrute (pvz., avarija, kamštis, kelio darbai), navigacinė sistema nedelsiant pasiūlo alternatyvinius maršrutus automatiškai įsimintam kelionės tikslui pasiekti.
Trečioji CES demonstruojama „Volkswagen“ naujovė – jau įprastu tapusio parkavimo pagalbininko tobulinimas, pamažu paverčiant jį automatizuota parkavimo sistema.
Pavyzdžiui, navigacijos sistema įsimena dažniausius maršrutus, o parkavimo pagalbininkas fiksuoja vairuotojo automobilio parkavimo veiksmų scenarijus įsimenamame maršrute. Tai padeda tiksliau ir dar patogiau parkuoti automobilį, nei įprastu vairavimo pagalbininku.
„Volkswagen“ inžinieriai pradėjo dar vieną darbų etapą, kuris įgalins išlipti iš dar nepastatyto automobilio, o jis bus parkuojamas automatiškai arba nuotoliniu būdu, valdant išmaniuoju įrenginiu.
Ketvirtoji naujovė ko gero praktiškiausia ir artimiausia masiniam diegimui. „Volkswagen“ demonstravo patobulintą elektromobilių įkrovimo stotelę, kurioje įkrovimas vyksta be laidų, t.y., indukciniu būdu, tiesiog užvažiavus ant įkrovimo platformos.
Toks įkrovimo būdas, „Volkswagen“ inžinierių nuomone, padėtų įveikti šiuo metu esamą skirtingų įkrovimo standartų ir nesuderinamumų painiavą.