Iš 30 naujų automobilių dešimties žurnalistų komisija po bandymų į finalą atrinko šiuos modelius:
„BMW 2 Active Tourer“
„Ford Mondeo“
„Mercedes-Benz C220“
„Nissan Qashqai“
„Porsche Macan“
„Škoda Fabia“
„Volkswagen Passat“
Kiti į titulą pretendavę automobiliai buvo „Audi A6“, „BMW 4 Gran Coupe“, BMW X6, „Cadillac CTS“, „Citroën C4 Cactus“, „Jaguar F-Type Coupe“, „Jeep Cherokee“, „Kia Optima“, „Kia Soul“, „Kia Sportage“, „Lexus NX300h“, „Mercedes-Benz V“, „Mini Hatch“, „Nissan e-NV200“, „Nissan Juke“, „Nissan Leaf“, „Nissan Pulsar“, „Nissan X-Trail“, „Opel Adam Rocks“, „Peugeot 508“, „Seat Leon ST“, „Subaru WRX STI GT“ ir „Volkswagen Golf Sportsvan“.
Pirmą kartą lietuviškuose geriausio automobilio rinkimuose dalyvauja daugelio svajonių markė – „Porsche Macan“ automobilis ir „Cadillac“ automobilis.
„Metų automobilio 2015“ rinkimuose debiutavo ir elektromobilis. Net ne vienas, o iškart du – „Nissan e-NV200“ ir „Nissan LEAF“.
Iš visų iki šiemečio konkurso rinkimų rėtį jau perėjusių 443 automobilių į finalinius penketukus (vėliau – septynetukus) buvo atrinkti 99, pretendavę į pagrindinę – Metų automobilio nominaciją. Iš jų geidžiamiausią titulą pavyko laimėti tik 17.
Daugiausia – po 4 kartus – tokio įvertinimo Lietuvoje sulaukė „Škoda“ ir „Ford“ gamintojų įvairių modelių automobiliai.
Nedaug atsilieka 3 kartus geriausiojo titulą paveržę vokiški „Volkswagen“.
Po kartą Lietuvoje Metų automobiliais nominuoti japoniški „Subaru“ ir „Mazda“, korėjietiški „Hyundai“ ir „Kia“, vokiškas „Mercedes-Benz“ ir prancūziškas „Peugeot“.
Jūs vis dar turite galimybę išreikšti savo nuomonę, kuris modelis jums atrodo labiausiai vertas geriausiojo vardo, balsuodami lentelėje žemiau.