Šiuo metu pirkėjams siūlomi jau ketvirtosios kartos, startavusios 2006-aisiais, modeliai. Nepaisant augančio visureigių populiarumo Azijoje, Europa išlieka didžiausia „Pajero“ rinka.
Netgi entuziastai ne visuomet žino, kad visureigio vardas kildinamas iš nedidelio Pietų Amerikos lygumose gyvenančio laukinio Pampų katino (leopardus pajeros), todėl ir jo pavadinimą būtų tiksliau tarti ispaniška forma: „pachero“. Kai kuriose rinkose „Pajero“ taip pat žinomas „Shogun“ bei „Montero“ vardu.
Visgi „Pajero“ išgarsino ne vardas. „Mitsubishi“ didžiuojasi šio modelio patikimumu, gebėjimu įveikti kliūtis, praktiškumu ir paprastumu. Sunkiausiame pasaulyje Dakaro ralį „Mitsubishi Pajero“ ekipažai yra laimėję net 12 kartų, o nuo 2001 iki 2007 m. – 7 kartus iš eilės.
„Pajero“ iki šiol yra gaminamas Japonijoje, Sakahogi mieste. Ketvirtosios kartos modelis turi nuolatinę keturių ratų pavarą, papildytą modernią stabilumo ir traukos valdymo sistema bei elektronikos valdomą stabdymo jėgos paskirstymo sistemą.
Visureigis komplektuojamas penkiais skirtingais varikliais – dviem dyzeliniais ir trimis benzininiais. Galingiausi – 3,2 litro darbinio tūrio 200 AG turbodyzelinis ir 3,8 litro darbinio tūrio 250 AG benzininis varikliai.
Miesto visureigių laikais „Pajero“ kartu su „Land Rover Discovery“, „Toyota Land Cruiser“ bei „Nissan Patrol“ ir toliau išlieka tikrų visureigių panteone.