Naujasis modelis pasižymi įspūdingomis sprinto savybėmis dėl sutrumpintos pirmosios ir antrosios pavaros.
„Naujojo motociklo dizainas, valdymo savybės ir variklio darbas sukurtas pradedantiesiems motociklininkams. Tiems, kam tai bus pirmasis motociklas, teigiamai įvertins žemesnę sėdėjimo poziciją, patogią važiuoklę ir efektyvius stabdžius.
Šis modelis idealiai tinka važinėjimui miestų gatvėmis, ar ne itin tolimoms užmiesčio kelionėms“, – sakė oficialaus BMW modelių importuotojo Lietuvoje, bendrovės „Krasta Auto“ generalinis direktorius Olegas Martyniukas.
Naująjį „BMW F 800 R“ varo 798 cm3 dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklis, kuris išvysto 66kW/90AG – 2kW/3AG daugiau nei ankstesniajame modelyje. Važiavimo patogumą užtikrina apverstos šakės ir 10 mm žemiau montuojama vairuotojo ir keleivio sėdynė.
Dinamišką važiavimą papildo išraiškingi dizaino elementai – oro aptakai, radiatoriaus apsaugos, priekiniai purvasargiai ir ratai. „BMW Motorrad“ inžinieriai padirbėjo ir ratams suteikė ne tik įspūdingą dizainą, bet ir sumažino jų svorį.
„BMW F 800 R“ įdiegtos saugumo technologijos pagal „Safety 360o“ programą. Motocikle standartiškai montuojama ABS sistema, papildomai galima užsisakyti automatinės stabilumo kontrolės sistemą ir elektroninį amortizatorių reguliavimą.
Dauge su „F 800 R“ „BMW Motorrad“ pristatė ir sportiškesnį keturių cilindrų motociklą „BMW S 1000 XR“.
Naujasis modelis išvysto 118kW/160AG pajėgumą.
„BMW S 1000 XR“ kilęs iš „S 1000 RR“ ir „HP4“ sportinių motociklų, bet savo sportinį charakterį derina su kelioninių motociklų savybėmis. Jo savininkai gali sureguliuoti pakabą tiek dinamiškam važiavimui vingiuotais keliais, tiek ramiam važiavimui gatvėje, tiek ilgesnėms kelionėms.