Per 15 metų užaugo nauja „BMW X“ šeima, kuri dabar vienija penkis BMW modelius bei dvi išskirtinai „aštrias“ versijas – „X5 M“ ir „X6 M“. Praėjusiais metais buvo pristatytas jau trečios kartos „BMW X5“ automobilis, o šiuo metu gaminama antros kartos „bekelės kupė“ – „BMW X6“ bei miesto visureigis „BMW X3“. Mažiausias šios šeimos kol kas yra „BMW X1“, o šalia X6 atsirado mažesnis jobrolis – „BMW X4“.
Šiuo metu BMW inžinieriai ruošia dar vieną siurprizą – didelį ir prabangų X7 modelį. Iki šios dienos parduota daugiau nei 3,3 mln. „BMW X“ modelių. Beveik kas trečias naujai registruojamas BMW automobilis yra X serijos atstovas.
Kitaip nei kiti automobilių gamintojai, kurie naudodami visų varančiųjų ratų technologiją dažniausiai stengiasi kompensuoti priekinių varančiųjų ratų galios praradimus, tai BMW nuosekliai laikosi tipiškų galiniams varomiems ratams būdingų charakteristikų.
Dėl šios priežasties net įprastoje važiavimo situacijoje didžioji dalis variklio sukimo momento yra perduodama ten, kur jis optimaliausiai išnaudojamas automobilio dinamikai – į galinius ratus. Posūkius įveikiant dideliu greičiu BMW valdymas optimizuojamas tikslingai variklio sukimo momentą nukreipiant į galinius ratus.