Nepaisant to CX-3 visgi atrodo panašus į mažesnę „Mazda CX-5” versiją, padengtą juodo plastiko apvadais aplink ratlankius bei kėbulo apačią ir sukuriančiais didesnės prošvaisos įspūdį. Priekinių žibintų formos panašios į „Mazda 2”.
4275 mm ilgio, 1765 mm pločio ir 1550 mm aukščio CX-3 yra standartinio šios klasės visureigiams dydžio. Prietaisų skydelyje įmontuotas septynių colių ekranas, kuriame esančius komandų meniu galima naršyti sukiojamu reguliatoriumi, įtaisytu prie pavarų perjungimo svirties. Automobilyje įrengta galimybė įtvirtinti savo išmanųjį telefoną prie ekrano ir balso komandų pagalba siųsti pranešimus į „Twitter“.
„Mazda CX-3” prekyboje pasirodys su 1,5 litro darbinio tūrio dyzeliniu arba 2 litrų darbinio tūrio benzininiu SKYACTIV serijos varikliais. Pastarojo bus siūlomos dvi skirtingos galios modifikacijos.
Abu varikliai turės po keturis cilindrus ir nė vienas iš jų nebus turbininis – „Mazda“ inžinieriai nusprendė nepaklusti rinkoje vyraujančiai madai mažinti variklių darbinį tūrį. Tačiau japoniški varikliai išsiskiria suspaudimo laipsniais. Motorų charakteristikos kol kas neskelbiamos.
„Mazda CX-3” Japonijos pardavimo salonuose pasirodys 2015 m. pavasarį, o Europoje – vasaros pabaigoje.