Naujasis modelis yra 1976-ųjų R 100RS palikuonis, nuo kurio prasidėjo sportinių-turistinių motociklų segmentas. Dinamiškas naujojo modelio variklis, du važiavimo režimai bei reguliuojami amortizatoriai leidžia mėgautis tiek sportišku važiavimu, tiek patogumu ilgose kelionėse.
„Prieš beveik 40 metų BMW pagamino pirmąjį pasaulį motociklą su ortakiais, įmontuotais į rėmą ir išbandytą vėjo tunelyje. Šis motociklas vertė naują puslapį motociklų istorijoje ir pradėjo naują motociklų segmentą, kurie gali būti naudojami tiek sportui, tiek ilgoms kelionėms.
Šiandien matome modernią sportinių-turistinių motociklų versiją, kuri praturtinta išmaniomis technologijomis ir saugumo sistemomis“, – sakė bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.
BMW R 1200RS varo horizontalus dviejų cilindrų variklis, kuris išvysto 92kW/125AG pajėgumą ir 125 Nm sukimo momentą. Variklio sukimo momentas šiame modelyje šiek tiek padidintas palyginus su kitais motociklais, kuriuose montuojamas toks pats variklis.
Priklausomai nuo vairavimo sąlygų ir vairuotojo norų BMW R 1200 RS leidžia pasirinkti 2 važiavimo režimus: „Rain“ ir „Road“.
Šie režimai pritaiko ABS ir stabilumo sistemą ASC prie kelio dangos ir pagerina važiavimo saugumą. Papildomai R 1200 RS savininkai gali užsisakyti „Riding“ režimo „Pro“ versiją, kuri turi stebi motociklo pasvirimo kampą ir užtikrina saugesnį važiavimą.
BMW R 1200 RS pakaba taip pat turi 2 režimus – „Road“ ir „Dynamic“. Priklausomai nuo pasirinkto pakabos reguliavimo, elektroninės pakabos sistemos prisitaiko prie kelio ir užtikrina saugų, patogų ir dinamišką važiavimą.
BMW R 1200 RS kaina Lietuvoje prasideda nuo kiek daugiau nei 47 tūkst. litų.