Gamintojo teigimu, sukurtas, kad užtikrintų išskirtinį lankstumą, esant mažiems variklio sūkiams, jis yra toks galingas, kad pralenkia konkurentus, turinčius šešių pavarų transmisiją.
1,6 DIG-T variklio galią galima sulyginti su daug didesniais varikliais, tačiau jo degalų sąnaudos ir dujų emisija prilygsta daug mažesniems varikliams ir tai yra pagrindinis „Nissan" ekonomijos bei ekologijos didinimo filosofijos tikslas.
Nors automobilio išvaizda ir labai sportiška, tačiau šimtui kilometrų suvartojama vos 6 l degalų, o CO2 emisija sudaro 138 g/km. Variklis atitinka EU6 reikalavimus ir yra pagamintas pritaikius inovacijas (pvz., mažos trinties, aušinamų išmetamųjų dujų pakartotinės cirkuliacijos technologija).
Naujajai sportiškai prigimčiai atspindėti „Nissan" sukūrė stilingų akcentų paketą. Visose „DIG-T 190" modelio „Acenta" bei „Tekna" versijose į standartinį paketą įeina lengvojo lydinio ratlankiai (17 colių - standartinė „Acenta" ir 18 colių - „Tekna" komplektacija) su frezuotomis briaunomis ir dviejų tonų juodos bei sidabrinės spalvos apdaila bei sportiškesni priekiniai žibintai, kurių juodos spalvos apdaila išryškėja chromuotame reflektoriuje.
Sportiškumo pojūtį dar labiau sustiprina į standartinį paketą įeinanti chromuota išmetamojo vamzdžio apdaila.
Modelių su 1,6 DIG-T varikliais viduje prietaisų skydelio liniją pratęsia baltos siūlės ant trijų stipinų vairo bei odinių sėdynių (tik „Tekna" versijose). Salono dizaino paketą užbaigia lengvojo lydinio sportiški pedalai.
Naujasis variantas su benzininiu varikliu ir turbina prie „Pulsar" gamos prisijungs 2015 m. pavasarį.