Užteko vieno skundo, kad BMW reklama būtų uždrausta

2014 m. spalio 23 d. 13:50
lrytas.lt
Jungtinėje Karalystėje buvo uždrausta rodyti naują BMW M4 kabrioleto reklamą nusprendus, kad ji skatina nesaugų ir neatsakingą vairavimą. Nors klipe rodomi du skirtingi automobiliai – vienas ramiai riedantis keliu, o kitas skriejantis lenktynių trasa, britų cenzūrai užkliuvo provokuojantis montavimas.
Daugiau nuotraukų (1)
BMW padalinys Jungtinėje Karalystėje mėgino įrodinėti važiavimo kruiziniu greičiu bendro naudojimo kelyje, kai nebuvo pažeidžiamos jokios taisyklės ir pasivažinėjimo uždaroje trasoje skirtumus. Visgi reklamos standartus prižiūrinti institucija nusprendė, jog dėl montavimo išnyko riba tarp dviejų skirtingų važiavimų.
Užteko vieno vienintelio iš žmogaus nusiskundimo tam, kad būtų pradėtas tyrimas. O viskas baigėsi tuo, kad reklama nebus rodoma.
Prieš keletą metų analogiška situacija susidarė ir dėl „Toyota GT 86“ reklamos, kurioje buvo rodoma kaip vyras pabėga nuo policijos. Britai ją taip pat uždraudė kaip skatinančią beatodairišką ir pavojingą vairavimą.
Tuomet reklamos turinį kontroliuojanti institucija sulaukė dviejų skundų. Nors „Toyota“ dar mėgino įrodinėti, kad kompiuterinės animacijos klipe rodomų skaitmeninio vairuotojo veiksmų tiesiog neįmanoma pakartoti, jis taip pat buvo uždraustas.
saugus eismasBMW M4BMW M4 Cabrio
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.