BMW padalinys Jungtinėje Karalystėje mėgino įrodinėti važiavimo kruiziniu greičiu bendro naudojimo kelyje, kai nebuvo pažeidžiamos jokios taisyklės ir pasivažinėjimo uždaroje trasoje skirtumus. Visgi reklamos standartus prižiūrinti institucija nusprendė, jog dėl montavimo išnyko riba tarp dviejų skirtingų važiavimų.
Užteko vieno vienintelio iš žmogaus nusiskundimo tam, kad būtų pradėtas tyrimas. O viskas baigėsi tuo, kad reklama nebus rodoma.
Prieš keletą metų analogiška situacija susidarė ir dėl „Toyota GT 86“ reklamos, kurioje buvo rodoma kaip vyras pabėga nuo policijos. Britai ją taip pat uždraudė kaip skatinančią beatodairišką ir pavojingą vairavimą.
Tuomet reklamos turinį kontroliuojanti institucija sulaukė dviejų skundų. Nors „Toyota“ dar mėgino įrodinėti, kad kompiuterinės animacijos klipe rodomų skaitmeninio vairuotojo veiksmų tiesiog neįmanoma pakartoti, jis taip pat buvo uždraustas.