„Peugeot 508 SW“ modelis su universaliu kėbulu kainuos nuo 68 tūkst. 240 litų. Be to, bus galima rinktis sportinį modelį ir galingesnę bekelės versiją „Peugeot 508 RXH“, kurią, neskaitant ankstesnio keturių varomųjų ratų hibrido, dabar bus galima įsigyti ir su priekiniais varomaisiais ratais, 2 litrų varikliu, 180 arklio galių „BlueHDi“ dyzeliniu varikliu ir 6 laipsnių automatine pavarų dėže.
Naujojo „Peugeot 508“ dizainas nuo ankstesniojo skiriasi galingumu ir elegancija. Naują išvaizdą įgijo automobilio priekinė ir galinė dalys. Automobilis papildytas naujomis technologijomis: paleidimas be raktelio, „Full-LED“ priekiniai žibintai, atbulinio vaizdo kamera, parkavimo pagalba, 4 zonų klimato kontrolė ir tamsaus kampo stebėjimo sistema.
Išplėstas ir 508-ojo modelio variklių asortimentas, jame ‒ naujausi „Euro 6“ normas atitinkantys benzininiai ir dyzeliniai varikliai su rankine ir automatine pavarų dėže, galios intervalas siekia nuo 114 iki 204 arklio galių, o vidutinės degalų sąnaudos ‒ nuo 4 l/100 km.
Nuo pristatymo rinkoje pradžios bus iš karto siūloma ir 508-ojo modelio „Business“ versija su specialia įranga už specialią kainą. Ir sedano, ir universalo kaina prasidės nuo 71 tūkst. litų.
Specialiojo modelio „Business“ įrangai, be daugybės įvairios pagrindinės įrangos, priklauso automatinis klimato kontrolės įrenginys, nuolatinio greičio palaikymo sistema, 17 colių lietieji ratlankiai, šoninių langų chromuotų apdailos juostelių paketas ir ypač efektyvūs „Full-LED“ priekiniai žibintai.