Nuo 2015 m. mažajam visureigiui bus siūlomas su naujas 1,6 l, 136 AG turbodyzelinis variklis. Su naujos kartos motoru „Mokka“ debiutuos „Mondial de l’Automobile 2014” parodoje Paryžiuje.
Pramintas „šnabždančiu”, kompaktiškas keturių cilindrų agregatas „Mokka“ modelyje pakeis dabartinį 1,7 l dyzelį. Nors yra mažesnio darbinio tūrio, naujas variklis yra galingesnis 6 AG ir išvysto 20 Nm didesnį sukimo momentą.
1,6 l CDTI agregatas yra „Opel“ naujų dyzelinių variklių iš aliuminio šeimos narys. 136 AG versijoje vienam darbiniam variklio tūriui tenka 85 AG, o sukimo momentas – 320 Nm.
Su šiuo varikliu „Mokka“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 9,9 s. Važiuojant penkta pavara nuo 80 iki 120 km/h greitis pasiekiamas taip pat per 9,9 s.
Maksimalus greitis yra 191 km/h. Variklis montuojamas su šešių laipsnių mechanine „Opel“ pavarų dėže ir „Start/Stop“ įranga. Gamintojo skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos - 4,1 l/100 km važiuojant mišriu ciklu. Lyginant su 1,7 l versija, tai yra 0,5l/100 km mažiau degalų.