Naująjį kabrioletą BMW inžinieriai sukūrė pagal „BMW 1 Series“ receptą.
„Nors modelis pailgėjo ir praplatėjo, jis išlaikė neprilygstamą vikrumą, komforto lygį ir dinamiškumą. Manome, kad „2 Series Convertible“ pasikėsins į rekordą, kurį pasiekė modelio pirmtakas – 1 serijos kabrioletų visame pasaulyje parduota jau 130 tūkst.“, – sakė „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.
„BMW 2 Series Convertible“ išvaizda sukurta pagal antrosios serijos „Coupe“ modelį. Nuo pirmosios serijos naujasis modelis skiriasi plokščiu siluetu, platesnėmis galinių ratų arkomis, primenančiomis, kad kabrioletas varomas galiniais ratais, bei agresyvesniu priekinės dalies dizainu.
Svarbiausias kabrioleto akcentas, elektrinis nudengiamas medžiaginis stogas, buvo suprojektuotas iš naujo bei pagerintos jo garso izoliacijos savybės, dėl kurių vairuotojai girdės ženkliai mažiau vėjo bei kelio triukšmo.
„BMW 2 Series Convertible“ stogą atidaryti arba uždaryti galima važiuojant net iki 50 km/val. greičiu, o visas procesas trunka vos 20 sekundžių. Kabrioleto savininkai prie automobilio spalvos galės derinti juodos spalvos, antracito atspalvio su sidabro efektu bei rudos spalvos su sidabro efektu stogus.
Nudengus „BMW 2 Series Convertible“ stogą automobilio vairuotojas ir keleiviai jausis tarsi laivo denyje. Šis pojūtis atsiranda dėl kabrioleto kėbulo „pečių“ linijos, kuri harmoningai pereina į nudengiamo stogo ir virtimo apsaugų, paslėptų už galinių sėdynių galvos atlošų, skyrių.
Išskirtinai naujojo kabrioleto centrinei konsolei BMW dizaineriai suteikė juodus blizgius paviršius aplink radijo ir klimato kontrolės valdymo pultelius, ventiliacijos angas papuošė chromo intarpais, o klimato duomenys rodomi baltomis raidėmis juodame fone – tokia spalvų schema kol kas nebuvo panaudota jokiame BMW modelyje.
Standartiškai naujajame kabriolete bus numontuojama „BMW Professional“ radijo sistema, automobilio valdymo sistema „iDrive“ su plokščiu ekranu bei klimato kontrolė.
Papildomai vairuotojai galės pasirinkti odos apdailą su šilumą atspindinčia „SunReflective“ technologija ir naujausią gamintojo navigacijos sistemą, kuri galės automatiškai atsinaujinti per automobilyje įmontuotą SIM kortelę.
Po „BMW 2 Series Convertible“ variklio dangčiu suksis trys dinamiški benzininiai ir vienas dyzelinis variklis.
Galingiausiame „BMW M235i Convertible“ modelyje bus montuojamas 3 l darbinio tūrio variklis, išvystantis 240kW/326AG, „BMW 220i Convertible“ turės 2 l darbinio tūrio, 135kW/184AG variklį, „BMW 228i Convertible“ – 2 l darbinio tūrio 180kW/245AG agregatą.
Dyzelinių variklių gerbėjai galės užsisakyti „BMW 220d Convertible“, po kurio variklio dangčiu dirbs 2 l darbinio tūrio, 140kW/190AG motoras.