Specialiai permainingam Šiaurės Europos šalių žiemos orui sukurtos padangos pasižymi geresnėmis savybėmis ant slidžios bei šlapios dangos nei jos pirmtakės.
„Kintančios oro sąlygos žiemos mėnesiais labai būdingos Europai. Todėl mes siekėme sukurti padangą, kuri ne tik puikiai važiuotų per sniegą, bet ir įveiktų pažliugusį sniegą bei šlapią kelią, esant ne visai žiemiškiems orams.
„UltraGrip 9“ kaip tik atitinka šiuos reikalavimus,“ – teigia „Goodyear“ produktų rinkodaros vadovas Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione (EMEA) Fabienas Desarconas.
Nauji saugos standartai permainingai žiemai
Specialistų komandos prie naujos kartos padangos dirbo dvejus metus. Pagrindiniai jų tikslai, kuriant naująją padangą – ženkliai pagerinti ankstesnės versijos savybes stabdant slidžiame kelyje bei padangų manevringumą šlapioje ir slidžioje dangoje.
Naujosios padangos protektoriaus įpjovos ir briaunos buvo sukurtos taip, kad optimizuotų padangos pėdsako pavidalą priklausomai nuo atliekamo manevro. Geresnį valdymą ant sniego užtikrina didelis briaunų skaičius ir didelė įpjovų amplitudė protektoriaus krašto blokuose. Kintama blokų geometrija lemia geresnę trauką ant sniego.
Važiavimą ant ledo palengvina didelis „UltraGrip 9“ įpjovų tankis ir stabilus padangos pėdsakas, o hidrodinaminiai grioveliai užtikrina atsparumą slydimui vandens sluoksniu ir geras savybes ant pažliugusio sniego.
Šaltomis lietingomis dienomis kompaktiški protektoriaus krašto blokai su 3D BIS įpjovų technologija padeda greičiau sustabdyti šlapiame kelyje.
Patobulintas gumos mišinys
„UltraGrip 9“ gumos mišinys taip pat buvo patobulintas, lyginant su šios padangos pirmtake. Jį sudaro specialus plastifikatorių derinys, įskaitant traukos ant šlapios dangos dervą ir augalinį aliejų, užtikrinantis geresnes savybes ant sniego bei ledo ir geresnį sukibimą žiemos kelyje.
Padanga bus parduodama 33 skirtingų dydžių, skirtų 14–16 colių skersmens ratlankiams, todėl tiks mažiems ir vidutinio dydžio automobiliams.
Vairuotojams bus lengviau sekti padangos dėvėjimąsi. „UltraGrip 9“ protektoriuje yra specialus snaigės pavidalo „TOP“ indikatorius.
Padangos protektoriaus gyliui sumažėjus iki 4 milimetrų, snaigė irgi nusidėvės, todėl vairuotojai žinos, kad tokios padangos neberekomenduojamos naudoti žiemą, ir galės laiku nuspręsti, kada ją keisti.
Įvertinta specialistų
Tarptautinė nepriklausoma automobilių testavimo agentūra „TÜV“ jau turėjo galimybę išbandyti naująją „UltraGrip 9“ žiemos sąlygomis. Vaizdo įrašą iš bandymų ant sniego galite peržiūrėti žemiau.