Visas šis šou atspindi kokios didelės yra viltys, kurias su šiuo automobiliu sieja „Daimler“ koncerno vadovai. Jie tikisi pagaliau nutraukti „Porsche 911“ dominavimą vidutinio dydžio sportinių automobilių rinkoje. „AMG GT“ jau susilaukė nemažai kritikos dėl ne itin originaliai atrodančios galinės dalies dizaino, primenančio tiek minėtą konkurentą, tiek ir ne taip ir seniai rinkoje pasirodžiusį „Jaguar F-Type“ kupė.
Visgi lyginant su „Porsche“ panašumas yra tik išorinis. Kaip ir pirmojo kompanijos superautomobilio SLS, iš kurio inžinieriai pasiskolino platformą, GT V8 tipo variklis sumontuotas už priekinės ašies. Buvo siekiama sukurti kuo ekonomiškesnį ir ekologiškesnį automobilį, todėl vietoje SLS turėto 6,2 l atmosferinio motoro GT gavo visiškai naują 4,0 l jėgainė su tarp cilindrų eilių patalpintomis dviem turbinom.
Nepaisant sumažėjusio tūrio, galios šiam sauso karterio motorui netrūksta. Standartinio „AMG GT“ modelio variklis išvysto 462 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą. Tai leidžia kupė nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,0 s ir išvystyti maksimalų iki 304 km/val. elektronikos apribotą greitį.
Rinkoje dar šiais metais turinti pasirodyti GTS versija turės galingesnį motorą išvystantį, 510 AG galią ir 650 Nm sukimo momentą. Jo sprintas nuo 0 iki 100 km/val. truks tik 3,8 s, o maksimalus greitis, nors ir apribotas elektronikos, bet siekia 310 km/val.
Galingesnės versijos svoris yra 1570 kg, taigi 25 kg mažiau nei „911 Turbo“. Tai „Mercedes-Benz“ inžinieriams leido pasiekti aliuminio kėbulo konstrukcija.