Ar pavyks jam atimti dalį rinkos iš segmento etalonu vadinamo 3 serijos BMW sužinosime jau greitai, mat naujasis „Jaguar“ modelisturėtų pasirodyti 2015 metų sausį. Lietuvos salonuose modelio debiuto taip pat tikimasi metų pradžioje.
„Jaguar“ itin aktyviai naudoja aliuminio konstrukciją, todėl neatitiktinai ši patirtis buvo panaudota ir kuriant naujojo sedano kėbulą. Net 75 proc. jos konstrukcijos sudaro aliuminio lydiniai.
Gamos viršūnėje kol kas bus XE S modifikacija. Jos jėgainė - 3 litrų darbinio tūrio V6 benzininis variklis su turbokompresoriumi išvystantis 340 AG bei 450 Nm sukimo momentą. Lengvas kėbulas, aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė ir solidus sukimo momentas automobiliui nuo 0 iki 97 km/h leis įsibėgėti per 4,9 sekundės. Maksimalus XE S greitis elektronikos pagalba apribotas iki 250 km/h. Gamintojo skelbiamos vidutinės sąnaudos siekia 8,3 l/100 km.
Bazinės XE versijos jėgainė - 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų benzininis variklis ir šešių laipsnių mechaninė arba 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė. .
„Jaguar“ giriasi, kad XE yra lengviausias, tvirčiausią kėbulą turintis ir aerodinamiškiausias sedanas markės istorijoje. Nežinia gerai tai, ar ne, bet šis modelis taip pat yra pirmasis „Jaguar“, kuriame montuojamas visiškai elektrinis vairo stiprintuvas.
XE bus gaminamas „Jaguar Land Rover“ Solihalo gamykloje Didžiojoje Britanijoje. Į naujai pastatytas gamybos linijas koncernas investavo daugiau nei 6 mlrd. litų. Naujoje gamykloje dirbs 1700 žmonių.
Tikslias technines XE modelių gamos charakteristikas bendrovė ketina paskelbti spalio mėnesį vyskiančios Paryžiaus automobilių parodos metu.