Gamintojai atskleidžia, kad naujoji „Mazda MX-5“ bus net 100 kg lengvesnė nei trečiosios kartos modelis, be to, turės iki šiol žemiausią šio automobilio istorijoje masės centrą. Šie patobulinimai bei specialūs „SKYACTIV-G“ benzininiai varikliai vairuotojams suteiks dar daugiau kontrolės, stabilumo ir „Mazda MX-5“ būdingo vairavimo smagumo.
Išskyrus faktą, kad rodsteris gaus modifikuotus „Skyactiv-G“ variklius, daugiau techninės informacijos apie modelį „Mazda“ nepateikia. Manoma, kad naujos kartos „MX-5“ ratus suks 2,0 litrų keturcilindris motoras. Europiečiams greičiausiai bus siūlomas ir silpnesnis 1,5 litro darbinio tūrio motoras.
„Tai automobilis, sukurtas iš meilės vairavimui. Paprastai kalbant, jis įkūnija tai, ką reiškia „Mazda“, ir, be abejonės, prisidės prie naujos serijos modelių populiarumo bei mūsų koncerno augimo“, - sako Jeffas Guytonas, „Mazda Motor Europe“ prezidentas ir vykdomasis direktorius.
„Mazda“ inžinieriams pavyko sumažinti naujojo „MX-5“ svorį ir jis svers panašiai tiek, kiek pirmasis jo modelis, pristatytas dar 1989 metais ir sukėlęs tikrą revoliuciją lengvųjų sportinių automobilių rinkoje.
Nuo „MX-5“ gamybos pradžios per 25 metus „Mazda“ pardavė 947 tūkst. šių automobilių visame pasaulyje.