Galinius atviro M4 modelio ratus suka tas pats dviem turbokompresoriais aprūpintas 3,0 litrų darbinio tūrio variklis išvystantis maksimalią 425 AG galią ir 550 Nm sukimo momentą. Trauka galiniams ratams perduodama per šešių laipsnių mechaninę arba už papildomą mokestį montuojamą septynių laipsnių dviejų sankabų automatinę transmisiją.
Gamintojo duomenimis, vidutinės degalų sąnaudos mišriu ciklu siekia 8,7 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 204 g/km.
Dinamiško važiavimo galimybes užtikrina M padalinio inžinierių parengti mazgai, tokie kaip aktyvus diferencialas, efektyvesni standžiai su anglies keramikos diskais ir modifikuotas elektromechaninis vairo mechanizmas. Pakaba, pagal nuotaiką, gali būti nustatoma į vieną iš trijų režimų – komforto, sportinį ir „sportinį+“.
Visi patobulinimai leidžia kabrioletui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,2 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis gamykliniam automobiliui tradiciškai apribotas ties 250 km/val.
Naująjį „BMW M4“ kabrioletą jau galima užsisakyti ir Lietuvoje, mūsų šalyje jo kaina prasideda nuo 286,3 tūkst. litų.