Žvelgiant iš šalies gali susidaryti įspūdis, kad šie kalneliai yra labai dideli ir netrukus prieigose pažirs mašinų detalės.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras prieštarauja: tokie kalneliai visiškai nekenkia transporto priemonei, o keleiviai nepajunta jokių nepatogumų, rašo "Lietuvos ryto" priedas "Laikinoji sostinė".
Žinoma, tik tuomet, jeigu laikomasi nustatyto greičio.
Šiemet mieste numatyta įrengti 8 tokius kalnelius. Dauguma jų atsiras prie mokymo įstaigų, kur jau po mėnesio plūstelės vaikai.
Lig šiol pavojingose vietovėse netoli pėsčiųjų zonų buvo įrengiami metaliniai arba gerokai siauresni asfalto kalneliai. Juos pervažiuojant net labai mažu greičiu automobilio salone sėdintys žmonės jaučia nemalonius potyrius. Tokie kalneliai išliks tik daugiabučių kiemuose ir zonose, kur nustatytas labai mažas leistinas transporto priemonių greitis. Visose kitose vietose bus įrengiami platūs asfaltbetonio kalneliai.
Tvirtinant metalinius kalnelius tenka gręžti asfalto dangą, kuri greitai pradeda trupėti, atsilaisvina tvirtinimo detalės.
„Darbų vykdytojai suteikia dvejų metų garantiją. Per šį laiką yra tekę remontuoti kalnelius“, – kalbėjo P.Keras.
Mieste šiuo metu įrengta kiek mažiau kaip pusšimtis transporto priemonių greitį mažinančių kalnelių.
Pasak savivaldybės atstovo P.Kero, kasmet aptinkama ir neteisėtai gyventojų įrengtų priemonių tramdyti chuliganiškai vairuojančius žmones.
„Jeigu tokie kalneliai supilami kiemuose ir niekas nesiskundžia, juos pastebėti labai sunku“, – kalbėjo skyriaus vedėjas.