Naujos kartos „Cayenne“ yra pirmasis „premium“ segmento visureigis, turintis hibridinę versiją. „Porsche“ taip pat atnaujino „Cayenne“ išvaizdą ir „Cayenne S“ versijai sukūrė visiškai naują 3,6 l darbinio tūrio benzininį V6 variklį su dviem turbinomis.
„Po „Porsche Cayenne“ pristatymo 2002 m. nuo konvejerio nuriedėjo daugiau nei pusė milijono visureigių. Šis modelis sujungė sportinį automobilį ir visureigį viename automobilyje ir tapo vienu sėkmingiausių „Porsche“ koncerno modelių.
„Porsche“ koncernui „Cayenne“ yra labai svarbus modelis, nes jis išplečia sportinių automobilių gamą ir leidžia investuoti į ateities technologijas“, – teigia „Porsche“ atstovybės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.
Naujosios kartos „Cayenne“ turi penkias versijas: benzinines „Cayenne S“ ir „Cayenne Turbo“, dyzelines „Cayenne Diesel“ ir „Cayenne S Diesel“ bei hibridinę „Cayenne S E-Hybrid2“.
Hibridinis „Cayenne“ prisijungė prie „Panamera S E-Hybrid“ ir „918 Spyder“ šeimos, o „Porsche“ tapo vieninteliu automobilių gamintojų pasaulyje, kuris siūlo tris hibridinius modelius.
„Cayenne S E-Hybrid2“ yra montuojamas su benzininiu 3 l darbinio tūrio V6 varikliu su kompresoriumi ir elektriniu varikliu. Bendra hibridinio visureigio galia yra 416 AG, o įsibėgėjimas iki 100 km/val užtrunka vos 5,9 sekundės. Varomas vien elektros varikliu „Cayenne S E-Hybrid2“ gali nuvažiuoti iki 36 km ir pasiekti maksimalų 125 km/val greitį.
Kurdami naująjį „Cayenne S“ 3,6 l darbinio tūrio benzininį V6 variklį „Porsche“ inžinieriai įrodė, kad sumažinant cilindrų skaičių ir variklio kubatūrą galima ne tik išlaikyti, bet ir pagerinti variklio savybes.
„Cayenne S“ su naujuoju varikliu suvartoja vidutiniškai 9,5-9,8 l kuro šimtui kilometrų – litru mažiau nei ankstesnis V8 variklis. V6 agregatas su dviem turbinomis taip pat turi 20 AG daugiau ir iki 100 km/val visureigiui leidžia įsibėgėti vos per 5,5 sekundes – tai 0,4 s greičiau nei ankstesnis „Cayenne S“.
Greičiausioje versijoje – „Cayenne Turbo“ – montuojamas 4,2 l darbinio tūrio V8 variklis su turbina, kuris išvysto 520 AG pajėgumą. Nuo 0 iki 100 km/val visureigis įsibėgėja per 4,5 s ir pasiekia maksimalų 279 km/val greitį.
Dyzeliniai „Cayenne“ varikliai pasižymi dar geresnėmis ekonomiškumo ir galios savybėmis. Dyzelinis 3 l darbinio tūrio „Cayenne Diesel“ išvysto 262 AG, o šimtui kilometrų suvartoja vos 6,6-6,8 l degalų. Galingas „Cayenne Diesel S“ 4,2 l darbinio tūrio V8 variklis turi 385 AG ir 100 km įveikia suvartodamas tik 8 l dyzelino.
„Porsche“ taip pat visiškai atnaujino automobilio priekį, sparnus ir variklio dangtį. Priekyje sumontuotos oro įsiurbimo angos ne tik suteikia „Cayenne“ sportiškesnę išvaizdą, bet ir padeda šaltam orui patekti į aušinimo sistemą. „Cayenne“ galinėje dalyje „Porsche“ dizaineriai atnaujino žibintus, horizontalias linijas ir į kėbulo linijas integravo išmetimo vamzdžius.
Vairuotojas „Cayenne“ salone galės pajusti sportinio „918 Spyder“ dvasią. Naujojo „Cayenne“ vairas buvo kuriamas pagal šio sportinio modelio pavyzdį. Apie sportinę „Cayenne“ prigimtį neleis pamiršti prie vairo standartiškai montuojamos pavarų perjungimo svirtelės.
Lietuvoje naujuosius „Cayenne“ bus galima įsigyti nuo 2014 m. spalio mėn. „Prime Auto“ salone Vilniuje. „Cayenne S“ kainuos nuo 280 tūkst. 754 litų, „Cayenne Turbo“ – 449 tūkst. 958 litų. Dyzelinio „Cayenne Diesel“ kainos prasideda nuo 231 tūkst. 872 litų, „Cayenne S Diesel“ – nuo 287 tūkst. 436 litų.