„Peugeot“ dizaineriai naujajame modelyje naudoja naujoviškas technologijas ir suteikia išvaizdai stipresnį, savotiškesnį charakterį. Pagrindinis naujojo dizaino akcentas – vertikalios grotelės, kurias pirmą kartą puošia liūto logotipas. Tai užuomina ir į „Peugeot“ ateities modelių stilių.
508-ojo modelio priekinę dalį apibūdina ir „full-LED“ priekiniai žibintai, kurie leidžia LED technologiją naudoti dieniniuose, posūkių ir rūko žibintuose. Variklio danga horizontalesnė. Ji užtikrina geresnį balansą tarp priekinės ir galinės dalies. Sedano galinę dalį puošia trys nagai.
Naujojo „Peugeot 508“ valdymo bloke esantis 7 colių jutiklinis ekranas užtikrina intuityvų daugumos automobilio funkcijų valdymą. Dėl to centriniame pulte yra mažiau mygtukų ir įrengta užrakinamoji daiktadėžė. Priešais vairuotoją esantis rodmenų blokas suteikia galimybę nepakeliant žvilgsnio matyti daugumą automobilio įrenginių. Šią funkciją palaiko ir spalvotas „Head-Up“ ekranas su važiavimo greičio ir navigacijos informacija.
Modelio įrangos sąraše yra ir atidarymo bei paleidimo be rakto sistema, elektrinis stovėjimo stabdys, automatinė apsauga nuo priekinių žibintų sukeliamo akinimo, keturių zonų automatinis klimato kontrolės įrenginys, JBL „Hi-Fi“ stereoįranga ir kt. Papildomai siūlomas mobilusis internetas, pasiekiamas per naujos kartos „Peugeot Connect Apps“.
Naujausias iš jėgos šaltinių yra „Euro 6“ standarto benzininis variklis. 1,6 THP 165 „Stop&Start“ yra tiek su šešių pavarų rankine pavarų dėže, tiek su nauja EAT6 šešių pavarų automatine pavarų dėže. Šie varikliai išmeta mažiau CO2: 129 g/km (6 pavarų rankinė dėžė) vietoje ankstesnių 144 g/km. Taip pat galima rinktis naująjį dyzelinį 2 litrų, 180 AG EAT6 „BlueHDi“ variklį su šešių pavarų automatine pavarų dėže – jo CO2 išlakų kiekis yra tik 111 g/km, o tai irgi vienas iš geriausių rezultatų segmente.
Naujasis „Peugeot 508“ gaminamas Prancūzijoje „Renne“ gamykloje. Baltijos šalyse naujuoju modeliu bus pradėta prekiauti 2014 metų spalio mėnesį.