Vairavimo gurmanams pristatytos dvi naujos ribotos serijos modifikacijos – „Fiesta Red Edition“ ir „Fiesta Black Edition“ – tapo galingiausiais istorijoje serijiniais automobiliais, varomais 1 litro darbinio tūrio varikliu.
Žaisminga dviejų spalvų išvaizda slepia garsųjį 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklį, kurio galią „Ford“ inžinieriai padidino iki 140 AG.
Tai reiškia, kad pagal galią, tenkančią litrui darbinio tūrio, „Fiesta“ lenkia tokius sportinius automobilius kaip „Bugatti Veyron“ ir „Ferrari 458 Speciale“.
Įkvėpti pasaulinių mados tendencijų ryškiems spalvų kontrastams, „Ford“ sukūrė dviejų ryškių spalvų modelius.
Ryškiai raudonos spalvos „Fiesta Red“ išsiskiria juodu blizgančiu stogu ir tokios pačios spalvos detalėmis, o juodojoje „Fiesta Black“ versijoje išsiskiria blizgantis raudonas stogas bei subtilios išorės ir vidaus detalės, taip pat nudažytos raudonai.
Abiejų spalvų „Fiesta“ turi sportiškesnę, standesnę važiuoklę, iš naujo suderintą greičių dėžę ir sportiškiau sureguliuotą vairavimo mechanizmą.
Modifikacijos patobulinimų sąraše taip pat yra „Panther Black“ lengvo lydinio 16 colių arba papildomai užsakomi 17 colių ratlankiai.
„Fiesta“ taip pat pasipuošė „raumeningesniais“ priekiniais buferiais, šoniniais aerodinaminiais ortakiais ir galiniu sparnu. Salone į akis krenta juoda blizganti centrinė prietaisų konsolė, juoda oda apsiūtas vairo ratas ir pavarų perjungimo svirties antgalis.
„Abi modifikacijos yra išskirtinės ir šiuolaikiškos. Maža to, jos atspindi ir šeimininkų asmenybę, ir parodo tam tikras jo nuostatas.
Tarkime, man atrodo, kad juodoji versija labiau provokuoja – tos raudonos detalės ir ryškiai raudoni priekinių radiatoriaus grotelių apvadai sakyte sako, kad aš noriu būti pastebėtas.
Raudonoji versija yra labai emocinga, tačiau subtilesnė, ne tokia tiesmuka“, - pasakojo „Ford of Europe“ dizaineris Johnas McLeodas.
Išvaizda svarbu, tačiau ji neparodo to darbo, kurį „Ford“ inžinieriai atliko varikliui.
Jie pakeitė turbinos slėgį, vožtuvų valdymo sistemos darbą, tarpinio aušinimo sistemą ir akceleratorių, todėl „Fiesta“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 9 sekundes ir pasiekia 201 km/val. greitį.
Nepaisant pagerėjusios dinamikos, „EcoBoost“ variklio taupumas išliko stebinantis – vidurkis siekia vos 4,5 litro degalų 100 km kelio, o anglies dvideginio emisija siekia vos 104 g/km.
„Vos prieš 10 metų sportiška „Fiesta ST“ su 1,6 litro darbinio tūrio varikliu išspausdavo 100 AG ir tai atrodė įspūdinga.
Šiandien mes turime variklį, kuris, lyginant darbinius tūrius, yra daugiau nei dvigubai galingesnis. Esu tikras, kad tai yra naujas galios ir degalų naudojimo efektyvumo standartas mažų variklių klasėje“, – sakė „Ford of Europe“ degalų padalinio vadovas Andrew Fraseris.
Vieno litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis išrinktas geriausiu varikliu pasaulyje 2012 ir 2013 metais.
Kaip ir jo ankstesnės 100 ir 125 AG modifikacijos, naujoji versija turi turbiną, dvigubą vožtuvų fazių valdymo sistemą „Variable Cam Timing“ ir aukšto slėgio tiesioginio degalų įpurškimo sistemą.
Naujoji „Ford Fiesta“ pradėta gaminti 2012 metais. Ji išsiskiria dinamiška išvaizda, kokybišku, patogiu salonu ir visa puokšte „Ford“ technologijų, įskaitant balsu valdomą komunikacijos sistemą SYNC, susidūrimo išvengimo sistemą „Active City Stop“ ir programuojamą raktą „MyKey“.
Specializuotos ir geriausios komplektacijos „Fiesta“ modifikacijos šiemet užima beveik pusę parduotų „Fiesta“ portfelio. Be to, „Fiesta“ jau pusantrų metų neužleidžia perkamiausio B segmento automobilio pozicijos Europoje.