Gamintojas pasistengė jį padaryti kuo patogesnį keleivių nugaroms. Tai svarbus faktorius renkantis automobilį vyresnio, virš 50 metų, vadinamo „auksinio amžiaus“, ir jauniems, turintiems vaikų, klientams.
Vokietijos organizacija pasisakanti už sveikas nugaras („Aktion Gesunder Rücken e.V“) apdovanojo „Meriva“ AGR sertifikatu ir tai yra pirmasis pasaulyje apdovanotas automobilis už ergonomikos koncepciją.
„Auksinio amžiaus” pirkėjų daugėja
Jie aktyvūs, mobilūs ir žino ko nori. Demografiniai pokyčiai rodo, jog „aukso amžiaus” gyventojų vis daugėja.
Dauguma jų realizuoja savo svajones ir įgytas profesines žinias panaudoja tapdami individualiai dirbančiais verslininkais. Kiti savo pajamas investuoja į keliones ir atostogas. Tačiau visiems išlieka poreikis būti mobiliems.
Iš 54 mln. Vokietijoje turinčių teisę vairuoti, 10 mln. yra vyresni nei 65 metų.
Per pirmus 2013 m. septynis mėnesius, vidutinis naujų automobilių pirkėjų amžius buvo 52,4 metai, nors 1995 metais toks amžius buvo 46,1 metai.
Kas trečias pirkėjas buvo vyresnis nei 60 metų. Mokslininkai teigia, jog 2020 metais vidutinis automobilių pirkėjų amžius jau bus 55 metai.
Automobilių pirkėjų amžius neturi nieko bendra su esama nuomone apie vyresnio amžiaus pensininkus ir jų vairavimo įpročius.
Iš tikrųjų, rinkos tyrimai rodo, jog klientų grupė, kuriai virš 60 metų, ieško malonaus, aukščiausio komforto lygio, aiškiai suprojektuotu salonu, saugaus, ergonomiško ir stilingo automobilio.
„FlexDoors” sistema patogiam įlipimui ir išlipimui
Pagrindinė „Meriva” ergonomikos koncepcijos dalis yra revoliucinė „FlexDoors“ sistema. Įprastos durys atsidaro 68 laipsnių kampu, bet „Meriva“ durys atsidaro 84 laipsnių kampu, o tai leidžia patogiai patekti keleiviams ant galinių ir priekinių sėdynių.
Kad įlipti būtų lengviau net ir esant automobiliui įspraustam siauroje vietoje, durys atsidaro keturiais etapais, kol jų pozicija tampa statmena automobilio kėbului.
Šių „FlexDoors“ durų privalumas – nereikės suktis ar lenktis norint įlipti, net ir siauroje vietoje, o tai tausoja nugarą.
Tvirta rankena ant viduriniojo statramsčio padeda patogiau įlipti, o sėdėjimo pozicija – lyg ant kėdės.
Sėdynės – lyg iš meniu
Standartinėje įrangos komplektacijoje prieinama „FlexSpace” sistema leis salone įrengti 5 arba 7 sėdimas vietas, o sėdynių nereikia išmontuoti.
AGR sertifikuotos vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės turi geriausias segmente funkcijas – iki 65 mm reguliuojamą aukštį ir iki 240 mm galimybę sėdynes stumdyti pirmyn ir atgal, todėl jose patogiai įsitaisys įvairaus sudėjimo žmonės.
Papildomai AGR sėdynėms galima užsakyti ir kitas funkcijas: sėdynės pakreipimą, papildomas šonines atramas, sėdimos dalies pailginimą ir keturiomis kryptimis reguliuojamas galvos atramas.
Kad šaltomis dienomis būtų maloniau, galima rinktis daugiapakopę sėdynių šildymo sistemą ir šildomą vairą. „Meriva“ yra vienintelis automobilis savo klasėje siūlantis šildomą vairą, todėl nereikės dėvėti pirštinių šaltuoju metu, o vairavimas bus saugesnis.
Naujame „Meriva” galima galinio vaizdo kamera, kuri vaizdą rodo „IntelliLink” informacijos ir pramogų sistemos 7 colių ekrane.
Papildomai užsakomi priekiniai halogeninai posūkio kryptimi pasisukantys žibintai su LED dienos žibintais, prisitaiko prie kelio ir važiavimo sąlygų, užtikrina geresnį matomumą vairuotojui ir, žinoma, kitiems eismo dalyviams.
„Meriva” siūlo didesnę erdvę daiktams vežti – net iki 1500 l, nulenkus galines sėdynes. Kita patogi funkcija, tai „FlexFix” dviračių laikiklis, kuris yra draugiškas nugarai ir rekomenduojamas AGR.
„Opel“ moderni „FlexFix” dviračių gabenimo sistema gale leis su savimi vežtis 2 dviračius, kurių abiejų svoris 40 kg. Ši sistema yra integruota galiniame buferyje ir lengvai susistumia lyg stalčius nenaudojant.
Atnaujinta „IntelliLink” informacijos ir pramogų sistema
Atnaujintas „Meriva“ dabar turės ir naujos kartos „IntelliLink” informacijos – pramogų sistemą leidžiančią patogiai naudotis išmanaus telefono funkcijomis automobilyje.
Ši sistema turi „Bluetooth” ryšį, todėl telefoną galima valdyti laisvomis rankomis ar klausyti muzikos įrašų, be to nešiojamus įrenginius galima pajungti per USB.
Papildomai galima rinktis „Navi 650” ir „Navi 950 IntelliLink” turinčią navigacijos sistemą, kuri leis kelionės tikslą įvesti balso komanda (pasakomas adresas ar tam tikra frazė), todėl nereikės atitraukti rankų nuo vairo.
Naujas „Meriva” galimas su naujos kartos benzininiais, LPG ir dyzeliniais varikliais. Vienas efektyviausių, tai 1,6 l turbodyzelis pasižymintis maža tarša ir mažomis degalų sąnaudomis.
Variklio tarša neviršija 99 g/km, todėl „Meriva“ yra pirmasis vienatūris, kurio tarša neviršys 100 g/km.
Naujos kartos mažos trinties mechaninės pavarų dėžės suteikia dar daugiau malonumo važiuojant ir galimos su visais benzininiais, LPG ir dyzeliniais varikliais. Papildomai, šešių laipsnių mažos trinties pavarų dėžė galima su 88 kW/120 AG ir 103 kW/140 AG 1,4 l turbobenzininiais varikliais ir su 81 kW/110 AG turbodyzeliu.