Su naujuoju modeliu į „Targa“ gamą sugrįžo legendinis statramstis, kuris garsina šiuos modelius nuo 1965-ųjų.
„Jau dabar naujojo „Targa 4S“ išvaizdą galime vadinti ateities dizaino klasika, bet kaip visada „Porsche“ automobiliuose dizaino sprendimai privalo būti funkcionalūs.
Už klasikinio silueto slypi naujausios technologijos, lengvasvorės medžiagos ir aukščiausio lygio komfortas. Naujasis „Targa 4S“ ko gero vienintelis automobilis, kuris suteikia atviro automobilio vairavimo malonumą ir neatima kupė komforto ir vairavimo savybių“, – teigė „Porsche“ atstovės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.
Naujasis modelis varomas 3,8l darbinio tūrio varikliu, išvystančiu 400 AG pajėgumą. Galią į keturis varomuosius ratus perduoda mechaninė 7 laipsnių pavarų dėžė arba 7 laipsnių automatinė transmisija su dviguba sankaba PDK.
„Targa 4S“ pasiekia 296 km/val. greitį ir, įdiegus PDK ir „Sport Chrono“ paketus, iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,4 sekundės.
Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos siekia 9,2 – 10 l/100 km.
Po „Porsche 911 Targa 4“ variklio dangčiu bus sumontuotas 3,4 l, 350 AG agregatas. Su papildomai užsakoma dviejų sankabų greičių dėže PDK ir „Sport Chrono“ paketu, nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgės per 4,8 s, o jo maksimalus išvystomas greitis sieks 282 km/val.
Šis automobilis, priklausomai nuo transmisijos, sunaudos nuo 8,7 iki 9,5 litrų degalų 100 kilometrų. Abu modeliai atitinka „Euro 6“ emisijų standartą
Naujojo „Porsche 911 Targa“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 383 tūkst. 112 litų.