Vien per praėjusį mėnesį Europoje „Mazda“ pardavė 13 tūkst. 201 naują automobilį, o tai yra 29,2 proc. daugiau nei prieš metus.
Metinis šios markės automobilių pardavimų augimas pirmąjį 2014-ųjų ketvirtį siekė 27,6 proc., o užimamos rinkos dalis per metus padidėjo nuo 1,2 proc. iki 1,4 proc.
Auganti naujausios kartos kompaktinio „Mazda3“ modelio paklausa ir neblėstantis miesto visureigio „Mazda CX-5“ populiarumas kompanijai leido 7 kartus viršyti atsigaunančios Europos lengvųjų automobilių rinkos pardavimų augimo vidurkį, balandžio mėnesį siekusį vos 4,2 proc.
„Galiu atskleisti, kad per artimiausius porą metų pristatysime dar daugiau rinką sudrebinsiančių produktų. Mūsų gamybos pajėgumai nuolat auga, todėl esame pasiruošę patenkinti didėjančią mūsų automobilių paklausą. Augantis „Mazda“ klientų skaičius tik patvirtina, kad pasirinkome teisingą kryptį“, – žadėjo „Mazda Motor Europe“ vykdantysis direktorius Philipas Waringas.
Tarptautinių apdovanojimų sulaukusi naujoji „Mazda“ automobilių karta, rinkoje išsiskirianti SKYACTIV technologija ir „KODO – Soul of Motion“ dizainais, įkūnija visišką kompanijos požiūrio pasikeitimą po pasaulinės ekonominės krizės.
Naujas „Mazda“ požiūris akcentuoja išskirtinį dėmesį į patogių ir vairuotojo lūkesčius viršijančių automobilių gamybą.