Jo techniniai parametrai visiškai prasilenkia su ekologiško vairavimo idėjomis.
Agresyviai urzgiantis plentų sprinteris vidutiniškai sunaudoja po 12,9 litro benzino 100 km kelio, o kiekvieną nuvažiuotą kilometrą paženklina šiais laikais sunkiai įsivaizduojama 299 g CO2 tarša.
Tačiau 419 kW (570 AG) pajėgumo variklis automobiliui padeda iš vietos iki 100 km įsibėgėti vos per 3,4 sek.
Be to, „Audi R8 LMX“ taps pirmuoju serijiniu automobiliu, kuriame bus sumontuoti lazeriniai tolimųjų šviesų žibintai, iki šiol skrodę tik bandymų poligonų ir naktinių lenktynių trasų tamsą.
Tai labai greitas ir dinamiškas sportinis kupė, kurio bus pagaminta tik 99 vienetai. Jo konstrukcijoje nesunku aptikti daug lenktyniniams automobiliams būdingų techninių sprendimų.
Tiesiog už vairuotojo ir keleivio nugarų gaudžia automobilio viduryje sumontuotas 5,2 litro darbinio tūrio V formos 10 cilindrų variklis, galintis išvystyti iki 540 Nm sukimo momentą. Ši galia leidžia išvystyti maksimalų 320 km/val. greitį.
Šio galiūno kuriamą judesį valdo kompaktiška 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėžė, perduodama jį „quattro“ visų ratų pavarai. 19 colių ratai komplektuojami net 15 colių anglies pluošto stabdžių diskais.
Beje, galingi stabdžiai taip pat vienas iš „Audi R8 LMX“ dizaino akcentų. Masyvūs stabdžių diskai su raudonai dažytomis apkabomis stilistiškai papildo išskirtinius lengvo lydinio ratlankius. Kitas žavingas automobilio apatinės dalies objektas – 19 colių padangos (235/35 R19 priekyje ir 305/30 R19 - gale ).
Kėbulas nudažytas išskirtine „Ara Blue“ mėlyna spalva.
Galinę automobilio dalį puošia masyvus aerodinaminis sparnas, greitai važiuojant sukuriantis papildomą prispaudimo jėgą galinei ašiai. Jis, kaip ir daugelis kitų išorinių kėbulo elementų, pagamintas iš anglies pluoštu sutvirtintos plastmasės.
Priekinę automobilio dalį puošia atpažįstamos „Singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės, o galinę – taip pat jau tradiciniu tapusio „Audi“ dizaino masyvūs sportiniai išmetimo vamzdžiai.
Dinamiškos šoninės kėbulo linijos pratęsiamos ir salone. Neįprastai atrodo ir žvilgsnį iškart patraukia mėlyna zomša aptrauktos ir grubiomis kontrastinėmis siūlėmis papuoštos lenktyniniams automobiliams būdingos kaušelio formos sėdynės.
Panašiai apipavidalinti ir kiti oda dengti salono elementai – vairas, pavarų ir rankinio stabdžio svirtys, prietaisų skydelio ir centrinės konsolės dangalai, durelių apmušalai ir pan. Be to, salonas gausiai dekoruotas įvairių metalo atspalvių dekoratyviniais elementais.
Esminė „Audi R8 LMX“ naujovė – lazeriniai tolimųjų šviesų žibintai. Jų spindulys dvigubai ilgesnis, nei šiuo metu tobuliausiais laikomų vien tik iš LED šviesos elementų sudarytų žibintų. Šios neseniai išrastos apšvietimo priemonės pasiteisino ir Le Mano lenktynių trasoje.
„Audi R8 LMX“ autosalonuose pasirodys jau šią vasarą. Prekyba prasidės Vokietijoje, o vėliau persikels ir į kitas rinkas.
Vokietijoje šis automobilis kainuos maždaug 210 tūkstančių eurų (apie 725 tūkst. litų).