Pirmajame varžėsi verslui skirti maži krovininiai automobiliai dėl „Komercinio automobilio 2014” titulo.
Antrosios varžybos – garso. Čia rungėsi vairuotojai, bandydami nustatyti, kurio automobilio garso aparatūra groja garsiau ir kokybiškiau.
Automobilių garso varžybose „Tuning team“ taurei laimėti rungėsi apie 30 dalyvių. Jie varžėsi keliose rungtyse: triukšmingiausio automobilio, garsiakalbio laikymo bei kovėsi keturiose skirtingose klasėse suburtose pagal aparatūros galingumą.
Daugelį rungčių vertino ne teisėjų ausis, o speciali garso matavimo aparatūra.
Kai kurie dalyvių automobiliai visiškai nesišsiskyrė iš minios. Pasak organizatorių, dažnai būna taip, kad automobilis kainuoja tik du tūkstančius litų, o garso aparatūra dešimt tūkstančių.
Šių varžybų “Street A” klasėje laimėjo Monika Bogdanavičiūtė, kurios automobilio garso aparatūrą siekė 140,2 decibelo.
„Street B“ klasės nugalėtoju tapo Tomas Lapinskas, kurio automobilis „triukšmavo“ 150,3 decibelo garsu.
„Street C“ klasės nugalėtojas Vitalijus Griken (148,5 decibelo), o “Extreem” klasės lyderiu tapo Rytis Glodenis (149,1 decibelo).
Garsiakalbio laikymo rungtyje nugalėjo Valerijus Suslovas, sugebėjęs garsiakalbį išlaikyti 3 minutes 16 sekundžių. Pasak organizatorių, garso varžybos Lietuvoje kasmet vis populiarėja ir jose susirenka vis daugiau automobilininkų.