Išsamesnė informacija ir būsimo žaidimo scenarijus pateikiami tinklapyje volkswagen-design-contest.com.
Konkursas vyks iki rugpjūčio 15 d., o darbus vertins autoritetinga dizainerių komisija. Trijų geriausiųjų darbų darbų autoriai bus apdovanoti 6 mėnesių trukmės stažuote Volfsburge įsikūrusiame „Volkswagen“ dizaino padalinyje.
„Create a cool video game car for Volkswagen!” („Sukurk įspūdingą Volkswagen video žaidimo automobilį”) – toks naujojo konkurso devizas. Konkurse kviečiami dalyvauti būsimieji grafinio dizaino meistrai, išorės ir vidaus bei koloristikos ir tekstilės dizaino studentai.
Ypač laukiami būtent automobilių dizaino specialybes – kėbulų ir salono dizainą studijuojantys jaunuoliai.
Vienas iš esminių reikalavimų – pateikiamo konkursinio darbo atpažįstamumas „Volkswagen“ dizaino kalbos kontekste, t.y., turi būti naudojami „Volkswagen“ elementai bei dizaino kalbos raiška.
Priimami tiek individualūs, tiek komandiniai projektai. Per 4 konkurso mėnesius būtina pateikti 3 darbo brėžinius.
Šių metų rugsėjo 30 d. darbus įvertins „Volkswagen“ dizaino vadovas Klausas Bischoffas ir jo vadovaujamos dizaino studijos bendradarbiai.
Nors nuo konkurso pradžios prabėgo tik kelios dienos, jau dabar ponas K.Bischoffas džiaugiasi norinčiųjų dalyvauti konkurse gausa.
Tai ne pirmosios „Volkswagen“ organizuojamos jaunųjų dizainerių varžytuvės. 2011 metais įvyko ypač sėkmingas konkursas „Pirmasis mano šalies Volkswagen elektromobilis”, kuriame dalyvavo daugybė jaunųjų dizainerių iš daugelio šalių, įskaitant tokias kaip Rusija, Indija ar Kinija.
Vienas iš kertinių tokių konkursų tikslų – užmegzti glaudžius ryšius su viso pasaulio dizaino universitetais ir dailės akademijomis.