Tai geriausias veiklos pelno rodiklis per visą koncerno veiklos istoriją. „Mitsubishi“ į pelno zoną įžengė po 3 metus trukusio nuostolių laikotarpio.
Koncernas pažymėjo, kad rezultatui nemažą įtaką padarė ir sėkminga Europos padalinio (34 Europos šalyse, Rusijoje, Ukrainoje ir Kazachstane) veikla. Vien šiame regione pelnas siekė 37,2 mlrd. jenų (910 mln. litų).
Pasak gamintojo, tokius rezultatus lėmė atnaujinta modelių gama, atsigaunanti Europos rinka bei palankesnis Japonijos jenos kursas. Be to, prognozes gerokai viršijo inovatyvaus hibridinio miesto visureigio „Mitsubishi Outlander PHEV“ paklausa – Europoje per pirmuosius tris šių metų mėnesius pateikta 19,1 tūkst. užsakymų šiam padidinto važiavimo nuotolio hibridui.
„Mitsubishi“ per 2013 finansinius metus, pasibaigusius 2014 metų kovo 31 dieną, Europos regione pardavė 202 tūkst. automobilių – 11 proc. daugiau nei 2012 finansiniais metais. Pardavimo apyvarta siekė 484,3 mlrd. jenų (11,8 mlrd. litų).
2014 finansiniais metais, pasibaigsiančiais 2015 metų kovo 31 dieną, „Mitsubishi“ planuoja Europoje parduoti 225 tūkst. automobilių, o veiklos pelnas šiame regione turėtų siekti 48 mlrd. jenų (1,17 mlrd. litų).