Gamintojo teigimu, modelis skirtas gausėjančioms šeimoms ir miestų vairuotojams, gyvenantiems aktyvų gyvenimą.
Keleivių pervežimui skirtą „Tourneo Courier“ „Ford“ pritaikė šeimoms pasiūlydamas geriau pritaikytą erdvę keleiviams ir 708 litrų bagažinę (60 litrų daugiau nei erdviausi universalai) bei patogų priėjimą prie galinių sėdynių, naudojant dvejas stumdomas duris.
Penkių vietų vienatūris savo klasėje yra geriausias pagal degalų sąnaudas naudojant tiek dyzelinius, tiek benzininius variklius.
95 AG 1,6 litro darbinio tūrio „Duratorq TDCi“ dyzelinis variklis sunaudoja vos 3,7 litro degalų 100 km kelio, o jo anglies dvideginio emisija siekia vos 97 g/km.
Tuo tarpu 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklio degalų sąnaudų vidurkis siekia 5,2 litro 100 km kelio, anglies dvideginio emisija – 119 g/km, ir tai yra 15 proc. geresni rodikliai nei artimiausio konkurento.
Tai pat bus siūloma versija su 75 AG galios 1,5 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 3,9 litro 100 kilometrų kelio.
Naujos kartos „Tourneo Courier“ išsiskiria savo klasėje naujomis saugumo sistemomis, pasiūlydamas labai ilgą standartinės įrangos sąrašą, įskaitant keleivių kelių apsaugos oro pagalves ir šonines pripučiamas užuolaidėles.
Naujausios kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC su integruotu pagalbos kelyje moduliu „Emergency Assistance“.
„Naujasis „Tourneo Courier yra vikrus ir kompaktiškas keleivių vežėjas, kuriame yra neįtikėtinai daug erdvės. Tai automobilis jaunoms šeimoms, norinčioms išmanaus ir daugialypio pagalbininko, kurios tuo pat metu išliktų praktišku, saugiu ir taupiu“, – sakė „Ford of Europe“ „Tourneo“ programos inžinierius Paulo Giantaglia.
Priekinės eilės keleiviai turės 9,7 centimetro daugiau erdvės virš galvos nei jų tiesioginiai konkurentai, antrosios eilės keleiviai turės 6,7 centimetro aukštesnes lubas ir 5,9 centimetro daugiau erdvės kojoms.
Galinės „Courier“ eilės sėdynių nugarėlės lengvai atlenkiamos ir tuomet bagažinės talpa išauga iki 1656 litrų. Be to, pakliūti į galinę eilę kur kas lengviau, nes įrengtos plačios slankiosios durys – 3 centimetrais platesnės nei artimiausio konkurento.
Pačioje bagažinėje įrengta patogi erdvės formavimo sistema, leidžianti bagažinės erdvę dalinti į keletą aukštų. Automobilio salone gausu patogių dėtuvių smulkiems daiktams, o centrinėje konsolėje įrengtos lentynėlės dokumentams ir mažiems nešiojamiesiems kompiuteriams.
Keleivių patogumui įrengta „MyFord Dock“ – speciali vieta mobiliesiems telefonams ir navigacijos prietaisams su patogiomis jungtimis prietaisų krovikliams.
Siūlomos ir versijos su galinio vaizdo kamera, integruota navigacijos sistema, o nuo 2014 metų rudens SYNC galės būti papildoma „AppLink“ – specializuotų programėlių aplinka.
Bus siūlomos trys skirtingo lygio „Tourneo Courier“ įrangos versijos – „Ambiente“, „Trend“ ir „Titanium“. „Titanium“ versija turės 16 colių lydmetalio ratlankius, automatinius žibintus, temperatūros valdymo sistemą, greičio palaikymo sistemą, bagažinės tvirtinimo rėmą ant stogo.
„Tourneo Courier“ galima papildyti greičio ribojimo bei padangų slėgio stebėjimo sistemomis. Standartinė elektroninė stabilumo sistema turės važiavimo įkalnėn pagalbinę sistemą, traukos valdymo ir apsivertimo išvengimo sistemas.
„Tourneo Courier“ yra mažiausiasis „Tourneo“ šeimos narys. Anksčiau rinkoje pasirodė „Tourneo Connect“, „Grand Tourneo“ ir „Tourneo Custom“.