Greitkeliais ir magistralėmis važiuoti subalansuotos „Conti EcoPlus“ padangos pasižymi itin mažu pasipriešinimu riedėjimui, tačiau atsparios dilimui. Komerciniam transportui skirtos padangos gaminamos trijų rūšių – priekaboms skirtos „EcoPlus HT3“, vairuojamajai ašiai – „EcoPlus HS3“, o varančiajai ašiai – „EcoPlus HD3“.
Trečiosios kartos padangos žada užtikrinti pastebimai mažesnes degalų sąnaudas – palyginti su sėkminga ankstesne serija, naujųjų padangų pasipriešinimas riedėjimui mažesnis net 26 procentais.
Mažesnių degalų sąnaudų pavyko pasiekti ir dėl protektoriaus bei šoninių padangos sienelių gamybai naudojamos naujos polimerų gumos mišinio sudėties, dviejų sluoksnių protektoriaus konstrukcijos ir ypatingo profilio dizaino.
Naujoji vairuojamosios ašies padanga HS3 su naujovišku protektoriumi gali efektyviai suderinti tiek pasipriešinimą riedėjimui, tiek ir savybes ant šlapios kelio dangos, nors kuriant naujas padangas tai yra viena kitai prieštaraujančios savybės.
Vairuojamajai ašiai skirtos padangos uždaras protektoriaus kraštas suteikia reikalingo stabilumo ir mažina degalus eikvojantį padangos paslankumą. Tuo tarpu standžiai tarpusavyje susijungiančios mikrolamelės ir naujo mišinio guma, esanti tarp siauresniųjų išilginių protektoriaus griovelių, užtikrina gerą sukibimą su šlapia kelio danga.
Jos pritaikytos padidėjusioms apkrovoms, atsiradusioms dėl naujų „Euro 6“ reikalavimus atitinkančių variklių technologijų. Visos „Conti EcoPlus“ vairuojamosios ašies padangos turi specialias žymes (angl. VAI – „Visual Alignment Indicator“), laiku pranešančias apie netinkamą ašių geometriją.
Varančiajai ašiai skirta naujausia HD3 padanga buvo kuriama siekiant pagerinti sukibimą. Plataus rašto protektorius su lamelėmis pakeitė tradiciškai tokiose padangose naudojamą iš blokelių sudarytą protektorių.
Gilios, protektoriaus pagrindą siekiančios mikrolamelės puikiai sukimba su kelio danga. Jos užtikrina geresnį sukibimą su keliu, kadangi šiuolaikiniai vilkikai pasižymi didesne galia ir turi didesnį stabdymo momentą, kai naudojamas variklio stabdys.
Naujos sudėties HD3 gumos mišinys svariai prisideda prie pasipriešinimo riedėjimui sumažinimo. Palyginti su ankstesniu modeliu, greitkeliuose jis net iki 16 proc. mažesnis, tad tai taip pat itin efektyviai mažina degalų sąnaudas.
Dar vienas itin svarbus šios padangos bruožas – plokščios padangos protektoriaus krašto briaunos.
Ypatingu būdu nušlifuotas kraštas turi ne tik degalų taupymą užtikrinantį mažesnį pasipriešinimą riedėjimui, bet ir sutvirtina padangos šoninių sienelių konstrukciją. „Conti EcoPlus HD3“ yra pažymėtos 3PMSF („Three Peak Mountain Snow Flake“) simboliu, patvirtinančiu galimybę važiuoti žiemos sąlygomis.
Trečiasis naujųjų padangų šeimos narys, HT3 priekabos padanga, skirta puspriekabėmis arba priekaboms.
Sustiprinti ir uždari padangų kraštai, optimizuota gumos sudėtis ir padidintas protektoriaus gumos tūris iš esmės sumažino pasipriešinimą riedėjimui ir pagerino valdymo savybes.
Protektoriaus grioveliuose esančios piramidės formos trikampės juostos stabilizuoja naujosios padangos skersinį protektoriaus lankstumą. Gerą sukibimą turintis naujas protektoriaus mišinys posūkyje perduoda priekabą veikiančias jėgas ir didesniąją stabdymo momento dalį į kelią.