Balsu valdomas automobilio komunikacijos sistemos SYNC ir programėlių diegimo ir valdymo sistemos „AppLink“ Europoje bus papildytos automobilių statymo programėle „Parkopedia“ ir radijo stočių valdymo programėle AUPEO!.
„Parkopedia“ leis surasti vieną iš 15 milijonų programėlės atmintyje esančių stovėjimo vietų, o AUPEO! leis rinktis iš 150 kruopščiai atrinktų radijo stočių.
„Vartotojai nori integruoti savo asmeninį skaitmeninį gyvenimą į automobilį, kuriame jie praleidžia nemažai laiko. Tokiu būdu jie lieka prisijungę ir bendraujantys savo interesų zonoje. Mūsų nauji „AppLink“ sistemos partneriai išplės vis gausėjančią specializuotų programėlių vairuotojams šeimą ir leis naudotis visais privalumais valdant jas balsu“, – pažymėjo „Ford“ viceprezidentas ir vyriausiasis technikos specialistas Paulas Mascarenasas.
„Parkopedia“ ir AUPEO! prisijungė prie jau anksčiau „Ford“ SYNC sistemą „AppLink“ papildžiusių kūrėjų.
Joje jau esama programėlių iš Vokietijos automobilių klubo ADAC, „Audioteka“, „Cityseeker“ ir „Eventseeker“, „Glympse“, „Hotels.com“, „Kaliki“, „Spotify“, „Radioplayer“, „TomTom“.
„Parkopedia“ leis balsu surasti artimiausią stovėjimo aikštelę, renkantis ją pagal kainą ar laisvų vietų skaičių. Joje jau yra nuolat atnaujinama 3000 miestų 20 Europos šalių duomenų bazė. AUPEO! leidžia balsu pasirinkti bet kurią iš 150 radijo stočių, suasmeninti sąrašą ir atsirinkti stotis pagal grojamos muzikos stilių.
Šiuo metu JAV keliais jau važinėja daugiau nei 1,5 milijono „Ford“ automobilių, turinčių įdiegtą SYNC komunikacijos sistemą ir „AppLink“.
Vienas pirmųjų modelių su „AppLink“ sistema Europoje – kompaktiškas miesto visureigis „Ford EcoSport“, kurio pristatymo rinkai kampanija „EcoSport Live!“ šiandien taip pat pradėta Barselonoje.
Nemokamas kylančių žvaigždžių koncertas bus gyvai transliuojamas „Spotify“ ir „Ford of Europe“ kanalu „YouTube“.
Po to „Ford“ pusei metų paskolins 100 naujųjų „Ford EcoSport“ muzikos, mados, maisto ir sporto tinklaraščių autoriams Austrijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Airijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Ispanijoje, Šveicarijoje ir Didžiojoje Britanijoje.
Tinklaraštininkai bandys visureigius jų kasdieniame gyvenime ir dalinsis savo įspūdžiais socialiniuose tinkluose. Visose dešimt šalių vyks specialūs kampanijos renginiai ir vietos įžymybių bandomieji važiavimai.
Visos Europos pirkėjai taip pat gali užsisakyti 1000 pirmųjų naujojo „EcoSport“ vienetų naudojantis „Facebook“ socialiniu tinklu. Vartotojai galės sukomplektuoti savo perkamą automobilį tiesiog internete ir rezervuoti jį „Facebook“ paskyroje.