Dėl modernios tiesioginio įpurškimo sistemos dėka, 1,2 l darbinio tūrio benzininis variklis yra ne tik galingesnis, bet ir ekonomiškesnis. Jo dujų emisija yra panaši į dyzelinių variklių su katalizatoriumi emisiją, o dinamika panaši į 1,6 l darbinio tūrio, keturių cilindrų, benzininio variklio.
Nepaisant mažų gabaritų, DIG-S („Direct Injection Gasoline - Supercharged" (tiesioginis benzino įpurškimas – kompresorius)) variklis išvysto 98 AG ir 147 Nm sukimo momentą. Tačiau CO2 emisija yra tik 99 g/km, o degalų sąnaudos tik 4,3 l/100 km.
Ar tai tiesa, lrytas.lt išbandys penktadienį vyksiančiose ekonomiško vairavimo varžybose.
Šis variklis, palyginus su 1,2 litro 80 AG benzininiu motoru, pabrangina modelį 4,5 tūkst. litų.
DIG-S modeliai bus tiekiami su penkių pavarų mechanine greičių dėže arba automatine „XTronic" sistema. Naujoji mažos trinties technologija „Note" automobilyje leidžia sistemą „XTronic" išnaudoti ypač efektyviai. Šios modifikacijos automobilio CO2 emisija yra vos 119 g/km.
Modelių gamos viršūnėje esanti standartinė DIG-S modifikacija išsiskiria 16 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir patobulinta pakaba, užtikrinančia tolygų riedėjimą ir paprastą valdymą. Pakabos patobulinimai: naujo tipo spyruoklės, amortizatoriai ir traukės.
Taip pat buvo patobulintas vairo mechanizmas. Priekinėje ir galinėje pakaboje naudojami papildomi stabilizatoriai, kurie dar labiau padidina kėbulo stabilumą ir pakabos standumą. Buvo atlikti ir tam tikri VDC bei ESP sistemų programinės įrangos patobulinimai, todėl viskas puikiai dera su atnaujinta automobilio programine įranga.
Kartu su į salonus atvykstančiais DIG-S modeliais, „Nissan" pristato apdailos elementų paketą „BodyKit", kurį galima užsisakyti su „Acenta" ir brangesne „Tekna" automobilio versija.
Gamykloje montuojamas apdailos elementų paketas leidžia savininkams sukurti dar dinamiškesnę ir labiau išsiskiriančią naujojo „Note" išvaizdą.
Jį sudaro dviejų atspalvių, 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai, užtemdytas galiniai stiklai, sportiškas galinis buferis su anglies pluošto apdailos elementu, grakštus galinis spoileris, montuojamas ant stogo, šoninės apdailos juostos ir agresyvesnės išvaizdos priekinis buferis, blizgančiomis, juodos spalvos grotelės ir priekiniai žibintai su juodos spalvos apdaila. Taip pat automobilyje montuojamas išskirtinis trijų stipinų vairas.
DIG-S modifikacija ir galimybė sumontuoti „Dynamic Styling Pack" paketą padidina ir taip tvirtas pozicijas B segmente užimančio automobilio patrauklumą. Šis modelis gaminamas Didžiojoje Britanijoje, Sunderlando gamykloje.