Šiam modeliui būdingas ne tik lengvai atpažįstamas „Golf“ dizainas, bet ir pagerintos aerodinaminės charakteristikos, gausios technologinės naujovės, turtinga bazinė komplektacija bei plačios papildomo komplektavimo galimybės.
Elektromobilis rieda tyliai ir sklandžiai, o 100 km kelio sunaudoja tik 12,7 kWh elektros. Pagal šį rodiklį naujasis elektromobilis „e-Golf“ šiuo metu yra pati energetiškai efektyviausia vien tik elektra varoma transporto priemonė savo klasėje su serijinės gamybos kėbulu.
Gamintojo teigimu, pagal energetinį efektyvumą naujasis „e-Golf“ net 15 procentų lenkia savo artimiausią konkurentą.
Įveikti 100 km su tokiu automobiliu tekainuoja apie 3 eurus, o elektromobilio kaina prasideda nuo 34,9 tūkst. eurų (apie 120 tūkst. litų). Tai net dvigubai daugiau, nei bazinės komplektacijos „Golf“ su vidaus degimo varikliu, už kurį pakaktų sumokėti 50 tūkst. litų.
Pasirodęs masinėje prekyboje, naujasis e-Golf papildys sparčiai gausėjančias vadinamųjų „trijų eurų automobilių” (jais nuvažiuoti 100 km kelio, nepriklausomai nuo degalų rūšies, kainuoja maždaug 3 eurus) gretas.
Minėtai 3 eurų šeimynai priklauso dar du „Volkswagen“ modeliai – mažosios klasės elektromobilis „e-up!“ ir suspaustomis dujomis varomas jo brolis dvynys „eco-up!“.
Naujasis „e-Golf“, kaip ir kiekvienas VII kartos „VW Golf“ šeimos narys, žavi erdviu salonu, talpia bagažine, puikiu valdomumu, nepriekaištingu važiavimo komfortu. Galima rinktis trijų arba penkių durų hečbeko kėbulą.
Bazinėje komplektacijoje gausu įspūdingos patogumą ir komfortą užtikrinančios įrangos: „Discover Pro” automagnetola ir navigacinė sistema, šildomas priekinis stiklas, oda aptrauktas vairas, automatinė oro kondicionavimo sistema, automobiliui stovint veikiantis šildytuvas ir ventiliatorius, aerodinamiško dizaino lengvo lydinio ratlankiai „Astana“ ir vien tik iš LED šviesos elementų sudaryti priekinių žibintų blokai su „C” forma išdėstytais dienos šviesos diodais.
Naujasis „e-Golf“ bus pirmasis tokiais priekiniais žibintais komplektuojamas masinės gamybos „Volkswagen“ modelis, o minėtas „C“ formos LED diodų išdėstymas – būtent elektra varomo „e-Golf“ skiriamasis bruožas.
Po variklio gaubtu beveik be garso veikia 85 kW (115 AG) galios elektros variklis, kurio maksimalus 270 Nm sukimo momentas prieinamas visame apsukų diapazone.
Šios kartos elektromobiliams optimalų 60 km/val. greitį „e-Golf“ iš vietos pasiekia per 4,2 sek., o 100 km/val. - per 10,4 s. Priklausomai nuo apkrovos ir vairavimo stiliaus, su viena akumuliatoriaus įkrova galima nuvažiuoti nuo 130 iki 190 km.
Naująjį „e-Golf“ šiuo metu jau galima užsisakyti tik Vokietijos įgaliotose „Volkswagen“ atstovybėse. Akumuliatoriui taikoma 8 metų arba 160 tūkst. km ridos garantija.