Už siūlymą po pateikimo balsavo 78, prieš 6, susilaikė 7 Seimo nariai. Pagrindiniu komitetu svarstysiančiu projektą patvirtintas Ekonomikos komitetas. Projektas svarstymo stadijoje į plenarinių posėdžių salę turėtų grįžti gruodžio 5 d., jam paprašyta Vyriausybės išvados.
Vienas iš projekto iniciatorių, konservatorius Mindaugas Skritulskas tikino nesąs nusistatęs prieš greičio matuoklius, tačiau teigė, jog šiuo metu yra ydinga tvarka, kaip jie diegiami.
„Įstatymo teikėjai nėra nusistatę prieš prevencines priemones, prieš greičio matuoklius, tačiau norėtume atkreipti dėmesį, kad šiuo metu yra ydinga tvarka, kaip šios priemonės yra diegiamos.
Nėra nei įstatymu reglamentuota, nei poįstatyminiais teisės aktais, tačiau kriterijus nustato Lietuvos automobilių kelių direktorius savo įsakymu“, – antradienį plenarinio posėdžio metu parlamente teigė M. Skritulskas.
Šias įstatymo pataisas inicijavo parlamentarai, konservatoriai M. Skritulskas, Andrius Kupčinskas, Kazys Starkevičius, Rasa Petrauskienė, liberalas Eugenijus Gentvilas ir „darbiečiai“ Andrius Mazuronis bei Viktoras Fiodorovas.
Įstatymo projektu siūloma įtvirtinti naują „stacionarios eismo priežiūros priemonės“ sąvoką bei nustatyti, kad stacionarios eismo priežiūros priemonės galėtų būti įrengiamos eismo saugumo užtikrinimo tikslais.
Taip pat įstatymu nustatomas principas, jog tokių priemonių įrengimas visų pirma turi būti susietas su pavojumi eismo saugumui identifikuotame kelio ruože, kurio sumažinti įgyvendinant kitas kelio infrastruktūros gerinimo priemones nėra galimybės.
Parlamentarai siekia, kad tuo atveju, kai priemonė įrengiama kelio ruože (pvz. vidutiniai greičio matuokliai), jie turi būti įrengiami taip, jog jų veikimas apimtų ne daugiau nei 10 kilometrų, t. y. tik ribotoje kelio atkarpoje.
Taip pat numatoma, kad vidutinio greičio matavimo ruožų gali būti ne daugiau kaip 3, bendras stacionarių eismo greičio matavimo vietų skaičius gali būti ne didesnis kaip 5 viename kelyje.
Siekiama taip pat nustatyti reikalavimus stacionarių eismo priemonių įrengimui automagistralėse, kurios pasižymi ypatingai dideliu eismu.
Numatoma, kad poveikio asmens duomenų apsaugai vertinimas privalo būti atliktas iki sprendimo dėl stacionarių eismo priežiūros priemonių įrengimo priėmimo.