Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius patvirtino, kad šį matuoklį teko išmontuoti, nes jis neatitiko šiuolaikinių techninių reikalavimų – neturėjo galimybės automatiškai perduoti duomenų policijos pareigūnams.
Prietaisas buvo įrengtas 2006 metais ir per mėnesį fiksuodavo apie 500 pažeidėjų.
Dažniausiai jie leistiną greitį viršydavo 20–30 kilometrų per valandą.
Pasikeitė ir situacija – dėl Taikos prospekte išaugusio transporto priemonių srauto šioje vietoje gerokai sumažėjo lakstūnų. Jie dažniausiai atkunta tik naktimis.
M.Matusevičius priminė, kad mieste atsirado du nauji stacionarūs greičio matuokliai – Šiaurės prospekte bei Užnemunės gatvėje. Jų įrengimas kainavo 92 tūkst. eurų, o prietaisus prižiūrės savivaldybės įmonė „Kauno gatvių apšvietimas“.
„Abu prietaisai jau veikia ir fiksuoja greitį“, – perspėjo M.Matusevičius.
Tunelio gatvėje įrengtas pirmasis mieste sektorinis greičio matuoklis, kuris stebi transporto priemonių srautą abiem kryptimis maždaug 2 kilometrų ilgio ruože nuo Žuvinto iki Girstupio gatvės.
Jis miesto biudžetui kainavo 42 tūkst eurų.
Tunelio gatvė – viena mėgstamiausių vietų mieste greičio mėgėjams išbandyti automobilio galimybes, tačiau joje dažnai įvyksta ir skaudžių eismo nelaimių.
2022-ųjų gruodžio 30 dieną į stulpą Tunelio gatvėje įsirėžus dideliu greičiu lėkusiam BMW žuvo 19-metė mergina. Jaunas vairuotojas patyrė sunkių sužalojimų.
Skaudžių nelaimių Tunelio gatvėje būta ir anksčiau, o nežymėtu automobiliu patruliavę kelių policijos pareigūnai prieš kelerius metus užfiksavo, kad pasitaiko vairuotojų, kurie šioje gatvės atkarpoje lekia beveik 100 kilometrų per valandą greičiu.
Šiuo metu Tunelio gatvė rekonstruojama, todėl lėkti ja net nėra galimybių, tačiau jau po poros mėnesių ji bus lygi lyg stiklas ir kliūčių važiuoti gerokai greičiau neliks.
Vis dėlto saugaus eismo specialistai mano, kad efektyviausia priemonė tramdyti nesaugiai važiuojančius vairuotojus – vadinamieji trikojai.
Šių kilnojamųjų greičio matuoklių vietą kelių policijos pareigūnai gali kaitalioti net kelis kartus per dieną ir pasirinkti tas vietas, kuriose vairuotojams kyla pagundų stipriau paspausti greičio paminą.