„Mums labiausiai nerimą kelia mūsų automobilių parkas, kuriame yra 2005–2008 metų gamybos automobiliai, su kuriais nesaugu važiuoti, o važiavimo turime pakankamai daug, nes 29 rajonuose yra panaikintos prokuratūros, sustambinti taškai, iš kurių prokurorai turi važiuoti palaikyti valstybinį kaltinimą į rajonus, kur nėra prokuratūrų“, – kalbėjo N.Grunskienė.
„Automobiliai tokios būklės, kad baisu dėl prokurorų saugumo. Kitą kartą tikrai baisu, kad neišlįstų kojos, bevairuojant tokį automobilį“, – pasakojo prokuratūros vadovė.
Anot N.Grunskienės, prokuratūros iš viso turi 37 tarnybinius automobilius: 26 iš jų yra 2005–2008 m. gamybos, o kiti, kurie nuomojami, naujesni.
Ji pažymėjo, kad prokuratūra, siekiant atnaujinti autoparką, norėtų ne pirkti, o daugiau nuomoti automobilių.
„Kad išsinuomotume bent keletą naujų automobilių, mums reikėtų apie 100 tūkst. eurų metams“, – TTK posėdyje sakė N.Grunskienė.
Naujienų agentūros „Elta“ kalbinta TTK pirmininkė, konservatorių atstovė Irena Haase, teigė sutinkanti, kad prokurorų autoparkas turėtų būti atnaujintas. Tiesa, jos įsitikinimu, transporto priemonių pasirinkimas prokurorų įvaizdžiui įtakos nedaro.
„Manau, prokurorų įvaizdis priklauso nuo jų kompetencijos, dalyvaujant bylose. Transporto priemonė padeda pasiekti teismus arba ikiteisminio tyrimo įstaigą, kur prokuroras tyrimą kuruoja. Įvaizdžio formavimas? Nemanau, kad transporto priemonė kažkaip veikia. Aišku, techniškai tvarkinga transporto priemonė privalo būti, su techniškai netvarkinga juk negali važinėti, čia visiems aišku“, – kalbėjo I.Haase.
TTK vadovė pažymėjo, kad prokuratūra, norėdama, jog Vyriausybė skirtų daugiau lėšų jų autoparko atnaujinimui, turėtų pateikti konkrečius paskaičiavimus, konkretų lėšų poreikį.
„Pasakyti, kad kažkas negerai, ir reikia tam tikros lėšų sumos, nepakanka. Reikia apibūdinti, pateikti konkrečias detales, pateikti įrodymus, paskaičiavimus, kad tų lėšų reikia šitam tikslui. Tuomet ir diskusija su Finansų ministerija būtų konstruktyvi“, – dėstė I.Haase.