Pareigūnai greičio mėgėjams ruošia dar vieną staigmeną: tam išleis apie 270 tūkst. eurų, baudos atkeliaus per dieną

Pareigūnai nežymėtiems automobiliams skiria dar didesnį dėmesį – vasaros pabaigoje 10 transporto priemonių išriedės į gatves su papildoma įranga. Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas tvirtina, kad visa tai daroma ne dėl to, jog sugautų kuo daugiau pažeidėjų, o pakeistų vairuotojų elgesį keliuose.

Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>D.Umbraso nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>D.Umbraso nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>lrytas.lt fotomontažas
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>lrytas.lt fotomontažas
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>D.Umbraso nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>D.Umbraso nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>M.Patašiaus nuotr.
Vytautas Grašys<br>T.Bauro nuotr.
Vytautas Grašys<br>T.Bauro nuotr.
Vytautas Grašys<br>V.Balkūno nuotr.
Vytautas Grašys<br>V.Balkūno nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jeigu keliuose stovi greičio matuokliai, dauguma vairuotojų iš karto skuba apie tai pranešti įvairiuose grupėse ar programėlėse, kad kiti išvengtų baudos.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (12)

Lrytas.lt

Jul 26, 2021, 5:00 PM, atnaujinta Jul 27, 2021, 11:04 AM

Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys pasakojo, kad naujų nežymėtų automobilių nepirks, nes jau juos turi – įsigys tik papildomą įrangą.

„Dabar nežymėti policijos automobiliai turi vaizdo įrangą, kuri gali fiksuoti chuliganišką vairavimą, naudojimąsi mobiliaisiais įrenginiais, saugos diržų nesegėjimą ir lenkimo taisyklių pažeidimus.

Vasaros pabaigoje ketiname papildomai įrengti prietaisus, kurie nežymėtose transporto priemonėse matuos greičio pažeidimus. Automobilis, greitį mėgstantiems vairuotojams, pažeidimus išrašinės ne tik važiuodamas, bet ir stovėdamas vietoje“, – pabrėžė V.Grašys.

Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas atskleidė, kad šią įrangą vasaros pabaigoje turės apie 10 automobilių, o rudenį dar du. Greičio matavimo įrangai bus skirta apie 270 tūkst. eurų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos. Šiuo metu vyksta įrangos diegimo darbai ir testavimas.

Dabar policijos pareigūnai greičio matavimo įrangą turi tarnybiniame motocikle, kuris per 12 val. darbo valandų užfiksuoja apie 100 pažeidimų.

„Mes turime tų priemonių tiek, kiek reikia pakeisti vairuotojų sąmonę, skatinti elgtis atsakingai ir laikytis Kelių eismo taisyklių“, – akcentavo V.Grašys.

Nauji greičio matavimo prietaisai dirbs panašiai kaip trikojai – pažeidimai iškeliaus automatiniu būdu.

„Vairuotojai net nebus stabdomi, visi duomenys keliaus į Registrų centrą ir per dieną ateis laiškas apie padarytą pažeidimą. Manau, kad tai privers juos susimąstyti apie elgesį keliuose“, – naujienų portalui lrytas.lt kalbėjo Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas.

Pasak pašnekovo, pareigūnai neturi idėjos slėptis. Jie nori ne kuo daugiau pažeidimų užfiksuoti, o kad daugiau vairuotojų važiuodami žiūrėtų į spidometrą.

Naujienų portalui lrytas.lt pasiteiravus, kiek šiuo metu pareigūnai turi nežymėtų automobilių, V.Grašys teigė, kad jų turi tiek, kiek reikia. Taip pat pridūrė, kad niekas nedraudžia policijos pareigūnui sėsti į išnuomotą automobilį ir fiksuoti pažeidimus.

Tačiau Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovė Daiva Žilinskė atskleidė, kad eismo saugumą pareigūnai užtikrina su 29 policijos skiriamaisiais ženklais nepažymėtais tarnybiniais automobiliais.

Įrengta nauja greičio matavimo įranga nebus nešiojama iš vieno nežymėto automobilio į kitą. Ji bus įrengta tik tam skirtose transporto priemonėse.

Šiais metais pareigūnai užfiksavo 356 tūkst. administracinių nusižengimų dėl greičio viršijimo. Daugiau nei 40 proc. vairuotojų viršijo greitį nuo 10 iki 20 km/val.

Naujienų portalas lrytas.lt primena: viršijant greitį nuo 11 iki 20 km/val. skiriama bauda 12–30 eurų. Viršijant nuo 21 iki 30 km/val. – 30–90 eurų. Didesnio greičio mėgėjams greičio viršijimas nuo 31 iki 40 km/val. užtraukia baudą 120–170 eurų bei atima teisę vairuoti nuo 3 iki 6 mėnesių.

Viršijus greitį nuo 41 iki 50 km/val. skiriama bauda 170–230 eurų bei vairuotojo teisių atėmimas nuo 6 iki 12 mėnesių.

Itin didelio greičio mėgėjams greičio viršijimas daugiau kaip 50 km/val. užtraukia baudą nuo 450 iki 550 eurų, o neturintiems vairuotojo pažymėjimo – 450–700 eurų.

Jeigu vairuotojas lenkia kitą automobilį sankryžoje, kurioje tai daryti draudžiama, yra nustatyta bauda nuo 170 iki 230 eurų bei teisės vairuoti transporto priemonę atėmimas nuo 3 iki 6 mėnesių.

Jeigu yra lenkiama ne sankryžoje, o tik kertama ištisinė kelio ženklinimo linija, gresia bauda nuo 30 iki 90 eurų. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.