Vilnietis tvirtino, kad sausio 9 dieną M.K.Čiurlionio gatvėje bilietų automatas ties prekybos centru „Maxima“ neveikė – nepavyko įkišti monetų.
Kaip tyčia vilnietis nebuvo pasiėmęs telefono, todėl negalėjo atsiskaityti ir naudodamasis mobiliąja programėle.
Negalėjo įmonei „Susisiekimo paslaugos“ jis pranešti ir apie parkomato gedimą.
Tačiau kontrolieriai, kol vilnietis buvo parduotuvėje, nusižengimą užfiksavo. Netrukus jis sulaukė pranešimo apie baudą.
Kas teisus? Ar galima skirti baudą, jeigu mokėjimo aparatas neveikia?
„Susisiekimo paslaugų“ komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė aiškino, kad tą dieną visi bilietų automatai M.K.Čiurlionio gatvėje veikė be sutrikimų.
Anot jos, tai patvirtina ir kitų vairuotojų atlikti mokėjimai, taip pat įmonė nesulaukė jokių skambučių dėl galimo gedimo.
„Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimą bilietų automate galima atlikti tik po to, kai yra įvestas automobilio valstybinis numeris“, – priminė ji.
Paklausta, kaip atsiskaityti, jeigu automatas vis dėlto neveikia, M.Bielinytė aiškino, kad mokėti rinkliavą už automobilių stovėjimą galima keliais būdais – ne tik parkomatuose, bet ir mobiliąja programėle m.Parking arba trumpąja žinute.
Kai vairuotojas negali atlikti rinkliavos mokėjimo dėl neveikiančio bilietų automato ir neturi galimybės apie tai pranešti telefonu, mokėjimą galima atlikti kitame bilietų automate.
„Jeigu vis dėlto situacija tokia, jog vairuotojas neturi jokios galimybės sumokėti rinkliavos už transporto priemonės stovėjimą, tokiu atveju rekomenduojama pasirinkti kitą automobilio stovėjimo vietą“, – neturėjo kito pasiūlymo „Susisiekimo paslaugų“ atstovė.