Atidesni kauniečiai pastebėjo, kad užbaigus darbus Kęstučio gatvėje automobiliams skirtos eismo juostos susiaurės. Tai galima suprasti matant, kaip statomi dviračių takų, šaligatvių borteliai.
Gyventojai dėl naujovės pasidalijo į dvi stovyklas, o miesto valdžia patvirtino siekianti išguiti automobilius iš Kęstučio gatvės.
Ši svarbi transporto arterija rekonstruojama jau nuo metų pradžios, tačiau darbų eigos ciklai kelia nuostabą: kelias savaites vyksta aktyvus darbas, o vėliau kelininkai išvis dingsta. Vairuotojai plūstasi, kad Kęstučio gatvė daugiau kaip pusmetį labiau primena bekelės varžyboms skirtą trasą, o greitį tenka mažinti iki 10–15 kilometrų per valandą.
Praėjusią savaitę atsirado kelio ženklai, draudžiantys važiuoti Kęstučio gatve. Išimtys taikomos tik viešajam transportui.
Miesto valdžia patikino, kad iki metų pabaigos darbai bus užbaigti, tačiau galutinis rezultatas kauniečiams gali ir nepatikti.
Susiaurinus važiuojamąjį dalį automobilių greitis sumažės, todėl eismo dalyviams važiuoti bus saugiau. Kita vertus, mažesnis greitis reikš dar didesnes spūstis.
Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalnis mano, kad automobiliams erdvės liks pakankamai.
„Siekiant išvengti spūsčių kaip alternatyvą siūloma rinktis Karaliaus Mindaugo prospektą“, – kalbėjo A.Pakalniškis. Jis pridūrė, kad Kęstučio gatvė tvarkoma atsižvelgiant į patvirtintą darnaus judumo planą, ji kol kas yra vienintelė tokia mieste.
„Norime, kad šioje gatvėje vyktų ne tranzitinis, o tik vietinis eismas. Numatyta atskira juosta viešajam transportui, išilginis automobilių parkavimas palei gatvę, dviračių takas bei pėsčiųjų šaligatvis“, – pokyčius išaiškino savivaldybės atstovas.