Mažai kas tokiu greičiu važiuoja
Ne paslaptis, kad mobilus greičio matuoklis policijos dažnai statomas Kėdainių miesto Kauno gatvėje. Šioje gatvėje leistinas maksimalus važiavimo greitis yra 50 km/h, tačiau realiai tokiu greičiu čia mažai kas važiuoja.
„Kodėl negalima leisti Kauno gatvėje važiuoti bent 70 km/h greičiu? Juk kelias ten geras, platus, žmonių nedaug. Ten kaip užmiestis, tad dardėti šiuo keliu 50 km/h greičiu yra visiškas absurdas. Paklauskit bet kurio vairuotojo, ar jis ten tokiu greičiu važiuoja. Tikrai ne!“ – piktinosi į redakciją paskambinusi kėdainietė.
Aptarė klausimą su meru
Tokius ir panašius klausimus susitikime su Kėdainių rajono savivaldybės meru Valentinu Tamuliu aptarė Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato viršininkas Elanas Jablonskas.
„Rajono meras Valentinas Tamulis diskusijos metu pažadėjo įvertinti mieste esančių ženklų atitikimą šių dienų pokyčiams“, – informavo Kauno apskrities policijos vadas E. Jablonskas.
Pasak jo, reikia pripažinti, kad galbūt yra vietų, kur nustatytas leistinas greitis diskutuotinas ir galėtų būti didesnis (pvz., ne 50 km/val., bet 60 km/val.): „Aktyviai eismo saugumo užtikrinimo srityje dirbame ir bendradarbiaujame su savivalda. Kartu įvairias saugumo keliuose problemas gvildename Saugaus eismo komisijoje. Numatysime ir šiais metais kelti klausimus, būti aktyviais gerinant eismo saugumo situaciją keliuose.“
Vertina teigiamai
Kauno apskrities policijos pareigūnams pradėjus naudoti ypatingo dėmesio sulaukusius mobiliuosius greičio matuoklius, keliuose teigiamų pokyčių įžvelgia tiek patys gyventojai, tiek ir pareigūnai, įvardindami gatves, kuriose dažniausiai bus statomi „trikojai“.
„Sudarydami gatvių sąrašą, kuriose dažniausiai išvysite mobiliuosius greičio matuoklius, analizavome ir analizuosime ne tik avaringiausias vietas, bet ir vietas, kuriose fiksuojame gyventojų dažniausiai viršijamą nustatytą greitį.
Galime drąsiai įsivardinti vietas, kuriose darbas su šiais prietaisais bus tikslingiausias.
Net ketvirtadalis skaudžių eismo įvykių įvyksta dėl nustatyto leistino greičio viršijimo, todėl prieš šią problemą užsimerkti negalime“, – pabrėžia E. Jablonskas.